Alltså

Ja jesus jesus, var ska jag börja?!?!
Tänk så upprörda folk blir över så lite, ta för *** o lägg er energi o gå med i nån förening e liknande.

Läsare - Släppa honom vind för våg har jag inte riktigt gjort var ju inte så att han fick springa fritt i butiken i ordets bemärkelse utan att han inte satt i vagnen kanske måste vara övertydlig för att ni små mamma poliser ska fatta.
Nej hon var inte där i 2 dygn utan åkte på fredag kväll, eg inget jag behöver sitta o försvara, men men.
Känns de bättre nu när du fick klanka ner på mitt föräldraskap?

Mela - Förstår inte varför du är så feg o gömmer dig bakom något annat namn o nu har jag kollat tillbaks på ett annat neg inlägg från en blogg jag skrev för nån vecka sen o där kallar du dg för "anna läsare" ja du har ju fantasi iaf.
Tycker inte du ska dömma mitt föräldraskap, bara för att jag väljer att ha Neo på dagis o du Engla hemma gör inte dig till en bättre mamma.
Du måste som du säger ha ett jäkla tristliv hemma med dina barn när du måste "hoppa på mig" ang hur vi har barnvakt till våran 3 månaders bebis, gud vilka hemska föräldrar vi är som lämnar bort henne från sen fredagkväll till idag,
Vad ska vi med barn till då kanske du tycker.
Alla får ju ha åsikt om saker inget mer med de men stå då för fan för de du tycker.
Du bara måste förklara för mig vad som är så konstigt med att lämna bort sitt barn 1 natt el 2!!!!!

Kommentarer
Postat av: helena

ett tips linda; lösenordsskydda din blogg och ge bara lösen till de du vill, så slipper du alla idiotiska kommentarer från folk som tror sig vara bättre än andra!

2008-03-09 @ 21:18:42
Postat av: mela

ojoj, hårda bud! vet inte vad jag ska skriva mer än att du nog har rätt ;)

2008-03-09 @ 21:22:26
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: mela

ja,jag skulle inte heller rekomendera att ni satte lillkillen på dagis! som hanna skrev ovan behöver han er mer än någonsin nu. klart det är jobbigt med barn, och jobbigare blir det (större barn, större bekymmer) Men det blir inte bättre av att man "skuffar undan dom" till dagis. Jag tror faktikst att det kan göra det hela ännu värre. Vad ska neo tro och känna när hans mamma inte orkar med honom och skickar bort honom? jag vill inte dömma dig på något sätt, du är säkert en toppenmamma och neo älskar dig fast du inte kan ge honom 100 % uppmärksamhet. kan bara inte för mitt liv tro att dagis är den rätta lösningen. Blir nästan irriterad på dagens föräldrar som använder dagis som någon avlastningsplats när dom själv inte orkar med sina barn förlåt för hårda ord men de är så jag tycker. att ha småbarn _är_ inte lätt, alla mammor har mer eller mindre skuldkänslor för att man inte orkar, hinner med osv osv men snälla linda tänk igenom detta innan du skickar bort honom för det är lite så jag ser på det.

så skrev jag en annan gång jag var anonym. vet inte om jag tycker jag var speciellt hård mot dig då. men men.

2008-03-09 @ 21:47:19
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Linda

Mela - Spelar ingen roll om du var hård, tycker de är fult o fegt att som du sitta o skriva anonyma inlägg så som du gjorde o sen skriva "snällare" med ditt eget namn, tycker du att det är ett normalt beteende?

2008-03-09 @ 22:22:25
Postat av: therese & oliver

Tror de är flödvatten idag, gaah massa rädd haha.. men vi ser ju hur vädret är senare, nu är kl fan inte mkt haha vad gör ja vaken nu!?

2008-03-10 @ 05:42:22
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: mela

eftersom det blev en diskussion senare skrev jag anonymt eftersom jag inte ville "stötas" med dig. fast nu blev det ju så ändå ;) aja, mänskligt att fela. det är inte som att jag skrivit att du borde brännas på bål. och du, ta det som en komplimang att jag skrev att du säkert är en toppen mamma fast du inte alltid orkar med neo TROTS att jag var anonym. Hade ju kunnat skriva betydligt värre saker om jag tyckt nåt annat.

2008-03-10 @ 08:21:48
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Linda

Mela - Hade du inte velat stötas hade du inte skrivit kommentaren för nog hade du ju räknat ut att du skulle få en reaktion annars hade du ju kunna stå med namn. O nog vet du lika bra som jag att det är känsligt när de gäller åsikter om föräldraskap, även om jag tycker du är en konstig mamma som inte vågat klippa navelsträngen frå din älsta dotter vad gäller eget rum, säng, barnvakt så är de inget jag skriver öppet i din blogg, med risk att såra dig. Precis så som du gjorde när du skrev att jag S Ä K E R T är en toppen mamma o i princip i frågasatte vad jag var för mamma som lämnade bort min 3 månaders.

2008-03-10 @ 08:52:02
Postat av: läsare (igen)

ja jesus det kan man verkligen säga ;-) snacka om att inte kunna ta kritik, men ge kritik verkar du vara bra på. skrattretande.

å nej just det, det var juh inte 2 dygn som barnet var borta utan kankse 18 timmar, STOR skillnad, då gjorde det juh inget, men hade det varit ett par timmar till hade hon säkert tagit skada för livet...

jag tycker bara att som förälder tar man sitt ansvar! visst alla lämnar väl bort sina barn någon gång, men inte bara "för att" du skrev något om att din mamma hede erbjudit sig att ta flickan för en natt till å du tackade ja då natten varit så där... men gick du inte i säng 22.30 å klev upp vid 7? är inte det en bra natt? eller vill du som mamma sova till 12? Då kanske du skulle ha funderat lite mer innan du valde att byta bort ditt vilda liv.. "Efter ett par vilda år har jag hittat mig själv o de liv jag vill leva, lungt o tryggs med mina älskade"

2008-03-10 @ 09:16:50
Postat av: Linda

Läsare - De är helt lönlöst för mig att ens fortsätta kommentera de du skriver.Eftersom du bara försöker få det till de mest negativa. Men gör ett litet försök. Som jag skrev sist måste man vara övertydlig så att inget missuppfattas, var drog du en slutsatts om att jag inte varit uppe på natten med Neo? Bara för att jag inte skrev det?

2008-03-10 @ 09:36:42
Postat av: mela

Helt ärligt så tar jag inte åt mig och blir absolut inte sårad av att folk tycker jag har svårt att "klippa navelsträngen" från engla-li då jag själv vet om det. Vad finns det att bli sårad över?! Jag har accepterat hur jag är som mamma. Nu har jag iallafall kommit så långt att hon sover i eget rum..i egen säng (men egen säng har hon ju haft sen hon var 2-3 månader) Men du menar kanske Maja? Eftersom jag ammar henne ganska ofta under natten är det enklast att låta henne ligga där, men visst sover hon i egen säng (brevid våran) annars.

Vad gäller barnvakt så har jag haft barnvakt till Engla några gånger, om det är nåt speciellt vi ska göra. Annars känner jag inget behov av det. Ang. barnvakt nattetid är det långt från min verklighet. DÄR har jag stora problem (antagligen därför jag undrade hur man kan lämna en 3 månaders, när jag inte ens kan lämna en 2 åring) Fast vi har pratat om det, så vi ska absolut testa lämna bort henne en natt...nångång..i framtiden!

2008-03-10 @ 09:45:01
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: läsare (igen)

så om man e vaken om natten med ett barn är det mer ok att lämna bort det andra?!? som sagt, KANSKE du skulle ha väntat med barn trots allt å levt det vilda livet med lugna nätter å lååånga sovmornar å inga gnälliga jobbiga barn ;-)

2008-03-10 @ 09:48:08
Postat av: mela

och vad jag menade med stötas menar jag stötas med dig personligen. fegt?! absolut men värre saker har hänt i världshistorien.

2008-03-10 @ 10:18:15
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Aina

Vilka elaka människor det finns i den här världen, det är en sak och tycka, men man behöver ju inte skriva allt man tycker.

Stå på dig Linda, du gör ett bra jobb, tvivla aldrig på det! Det är upp till var och en hur man väljer att göra, alla är vi olika, och framförallt är alla barn olika och har olika behov.

Ta inte åt dig av alla elaka kommentarer. Vissa försöker visst verka märkvärdigare än dom är. Men det är nog snarare dom som har det jobbigast, måste vara himla jobbigt att gå omkring och föröska leka perfekt hela dagarna! Men jag kan lova dig en sak,deras barn är inte lyckligare än våra!

2008-03-10 @ 11:37:11
URL: http://ainisken.wordpress.com
Postat av: zazzy

shiit! här var det verkligen snurr på trådarna. stå på dig linda du gör det bra! kram från oss

2008-03-10 @ 12:04:47
URL: http://www.zazzy84.blogg.se
Postat av: läsare (igen)

aina, elaka? hmm e linda trevlig då? inte det minsta, läs alla inlägg där hon fnäser som en fjortis... märkvärdigare än vad man är? väx upp! allt hanldra om SUNT förnuft. det är inte att vara märkvärdig om man påpekar det. och är man inte berädd att ta kritik i dessa trådar av vad andra tycker så ska man kanske inte yttra sig så mkt om sitt privata liv?

och jag kan LOVA dig mina barn är MINST lika lyckliga som era. jag är inget fall som låter mina barn fara vind för våg, dem är däremot inte heller hårt åtstramade så dem inte törs hitta på hyss, dem är trotsiga, gnälliga och vilda precis som alla andra, vägen med dem har varit kämpig, den har varit lång, men dem kommer inte hamna som några vilda ungar som ingen vill veta av för att mamma eller pappa inte funnits där och stöttat och uppmuntrat istället för att bara hyssa bort och tycka att dem varit jobbiga när dem eg varit DÖ jobbiga! dem har mottagits med öppna armar och fått vara arga och vilda men kontrollerade. mina barn är trygga och lyckliga i sig själv.

2008-03-10 @ 12:45:36
Postat av: Aina

skriv ut ditt namn så kanske man orkar lyssna på vad du skriver! Så fegt att gömma sig bakom ett alias...

2008-03-10 @ 13:04:19
Postat av: madde

Håller med Aina. Fegt att gömma sig bakom ett alias! Om du överhuvudtaget ska tillföra något i den här diskussionen så gör det med ditt namn.

2008-03-10 @ 13:29:27
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: dollann

hej ...En blogg snokare här ha ha :) JA tycker det är jätte onödigt o sitta o klanka ner på varandra..

Vad är felet att ha dagis åt en 2? åring, några timmar per dag?? Om mamma mår dåligt , MÅR barnet bättre på dagis , och får en PIGGARE mamma .Sen är ju detta några få timmar per dag...Inte hel tids dagis..

Ingen är ju dåligt för att man tycker olika...
och när jag läste springa fritt , tänkte jag (han slapp sitta i vagnen)...Tror man "läser o tolkar lite som man vill här"

Min dotte(9 mån) ha sovit borta kanske 5 gr hos farmor (åkt på källen kommit hem dagen efteråt) Är det hemskt?
Man måste ju "ta hand om förhållandet" oxå... När vi är barn lediga , vi bara myser på ,..sover...sånt som inte hör småbarnslivet till..(sova alltså :P=

Sluta klanka på varandra.
Tänk på alla stackars barn som inte har någon, som växer upp på barnhem , alkoholiserade föräldrar osv, herre gud.. Blir så ARG .ALLA uppfostrar sina barn olika, O alla GÖR nog det bästa för sin "familjs"bästa,, . Man är ju en mamma , en pappa och en eller flera barn , och alla ska må bra, och fungera tillsammans,,

Inte klanka på varandra nu tjejer..:(

2008-03-10 @ 14:37:36
URL: http://dollans.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag håller med dollan. Lägg av nu!

Jag förstår att Linda "hackar" tillbaka. Hon är ju självklart sårad över vad som skrivs om henne och i den situation hon är i nu kanske hon inte har tillräckligt med styrka att ta emot all oberättigad kritik.

Sluta läs hennes blogg om ni inte har något snällt att säga. De flesta som har en blogg skriver väl ändå inte för att få en massa kritiska kommentarer.

Nu tycker jag att "läsare" lämnar denna blogg och tar med sig sina åsikter till någon som VILL ha dem.

2008-03-10 @ 18:05:12
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Emilia

Linda - maila mig så får du lösenordet.

2008-03-10 @ 18:07:57
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Helen

Första gången jag kikar in på din sida..Blir lite lätt chockad över hur folk kan bete sig. Det är väl ingen annans sak hur du vill uppfostra och vara mot dina barn, oavsett om det är bra eller dåligt. Stå på dig i din tro om vad som är rätt, för det är garanterat bäst för er familj (med det sagt behöver det inte vara bäst för "läsaren").

trevlig blogg och tack för tjuvtitten!

2008-03-10 @ 19:45:55
URL: http://www.kokelikox.blogg.se
Postat av: Lisa

Seriöst, vad är det här för svammel?! Alla uppfostrar sina barn på olika sätt, vad är problemet? Linda gör det som är bäst för hennes familj. Vem har sagt att det passar alla andra? Ingen! Så varför trycka ner henne? Tycker ni att man är bättre föräldrar bara för att man alltid har barnen hemma? Vad vet ni om det? Ni verkar ju inte ends ha varit ifrån era barn en endaste sekund? Tror seriöst att barnen mår bättre av att komma till kanske mormor och morfar eller dytlikt nån gång då och då. Och nog fan förstår väl jag att dom vill ha sina barnbarn hos sig. Förstår liksom inte vad som är problem i det hela?!

Stå på dig Linda! :)

2008-03-10 @ 20:35:48
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltså...Finner inga ord för den här skiten... Stå på dig Linda och tänk på att du har fler personer bakom dig som stöttar dig än som stjälper dig! Du är en jättebra mamma! Kram från mig!

2008-03-10 @ 21:03:21
Postat av: Sara

Oj, mitt namn försvann, men det var iaf jag som skrev förra kommentaren :)

2008-03-10 @ 21:04:54
Postat av: Helen

Hoppas ni inte missförstod mig...Du som skriver bloggen ska stå på dig du verkar vara en toppen bra mamma. Jag menade att ingen ska bry sig hur du uppfostar dina barn, det som känns rätt för dig ÄR RÄTT för din familj o dig. Förlåt om det bidde lite tokigt i förra inlägget, har också barn o en som stod o stampa o ville höra saga. Svårt att göra flera saker samtidigt fast man är kvinna.

2008-03-10 @ 21:52:35
URL: http://kokelikox.blogg.se
Postat av: Anonym

brukar läsa men inte kommentera men vad FAN är det för skitstil och sitta och tracka ner på en annan mammas föräldraskap?känner man sej som en bättre förälder själv då eller????

vad som är rätt för ett barn kanske inte är det för ett annat,och jag är fullt övertygad att "blogg författaren" vet vad som är bäst för just SITT barn.
hade jag haft min släkt att lämna bort mitt barn till(har inte den"lyxen"),hade jag gjort precis samma sak!
och mitt barn trivs oxå jättebra på dagis,så vad är så farligt med att dom är där och aktiveras och får leka av sej?han får kanske en piggare och GLADARE mamma då han kommer hem,och det är väl bara bra,eller?
nä för gud nåde om man inte älskar sina barn varje liten sekund,då är man en skitmamma?!

SKÄMS på er,vuxna? mammor som trycker ner andra för o känna er bättre.

stå på dej:)

2008-03-11 @ 09:34:10
Postat av: L

btw är det väl inte så konstigt att linda ger "svar på tal" som endel håller på(det var jag som skrev inlägget ovanför oxå:)

2008-03-11 @ 09:40:41
Postat av: Carina

Varför diskutera i en blogg som (i det här fallet) Linda har gjort för att skriva om sig och sin familj. Varför trycka ner någon som man inte ens känner? För dem som inte kan skriva sina riktiga nanm kan väl inte känna Linda el? Och i sånnafall, vilka falska människor.

Hade inte jag varit så mesig så hade nog jag oxå lämnat bort mina barn. Och det är inte många som kan vara med mina barn, och självklart hade jag haft en mamma som var BARNMORSKA så hade jag oxå låtit henne få vara med mitt barn. Hade jag kännt att jag behövde den tiden, så självklart!!!

Ni som tycker det är så hämskt? Slår inte tanken er att hon kanske gjorde det för Neos skuld? Att visa att han betyder lika mycket som lillasyster?

Linda, tror det ligger lite svartsjuka i vissa inlägg. Så skit i det. 2 dagar av snart 4 månader, va är det???

Lyckos dig som har en så underbar mamma som du har.

Kram

2008-03-11 @ 10:43:15
Postat av: Linda

Tack för alla positiva kommentarer o uppmuntran, det värmer att höra.

Mela - Nu var de ju inte världshistoian vi disskuterade utan att du är feg o falsk som inte står för dina åsikter o att du inte kan förstå hur man kan lämna bort en 3 månaders bebis till sin mormor får ju stå för dig, ala gör inte som du o inte gör vi fel för det!
Jag umgås med mín mamma o barnen har en väldigt bra relation till sina mor o farföräldrar o känner sig trygga med dem, förstår inte var du ser "felet" i att Nike fått vara hos min mamma.
Kart du hade blivit tagit åt dig om jag ifrågasatt ditt sätt att göra med dina barn, o spec om jag skrivit ut de i din blogg så andra kunde hoppa in o hugga hej vilt.
Varför raderade du annars mina inlägg i din blogg när jag kom på att det var du som gömmer dig bakom olika
namn när du "undrar" i min blogg, det om något är väl skrattretande om du nu är så rak o helylle som du ger sken av.

Carina - Ja det tror jag el så är det någon jag trampat på tårna, är helt övertygad om att personen är någon jag känner.

2008-03-11 @ 16:08:34
Postat av: Jane

Det verkar som att en del människor har väldigt lätt att dömma andra innan de ens vet vad de talar om, jag talar för egen erfarenhet. Jag tycker att det är positivt med sådana som Linda som faktiskt är modig när hon ber om hjälp när hon behöver det. Du är duktigt Linda.../Kram Från Jane

2008-03-11 @ 17:04:21
URL: http://smurfjane.wordpress.com
Postat av: Anonym

Haha, shit vilken röra. Vill dock också ge mina sympatier till dig Linda. Jag har själv funderat mycket på det där att lämna bort/inte lämna bort barn. (Ja, jag har blivit skadad av alla som är så där "Åååå jag skulle aldrig lämna mitt barn en sekund, de är så sjukt å i så fall ska man inte ha barn" personer) Och det jag har kommit fram till är att de är SJÄLVKLART att man ska göra det. Jag älskade att vara hos mor och far föräldrar då jag var liten, skall jag missunna Jakob det? Skall jag missunna Jakobs mormor, farmor, farfar, morfar som bara lääängtar efter att få ta hand om honom det? Nä, verkligen inte. Det finns inte i min värld. Jag tror det är nyttigt för alla parter att barnen får vara hos fler personer än bara mamma och pappa. Herre gu inte vår världen under för det. Är sån himla hysteri nu. Jag tycker du gör ett bra jobb och jag tycker det är kanon att Neo får vara lite extra på dagis(om de nu blir så, minns inte om de blev fastslaget, men har sett de du skrev om brevet från läkaren), fattar inte varför det skulle vara fel.. Nä, som andra skriver, stå på dig! Var glad att du har en mamma som ställer upp, de är guld värt!

2008-03-11 @ 22:00:50
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: Linnea så klart =)

Det är helt otroligt vilket liv för att du lämnar bort ditt barn till din mamma =( Som jag skrev tidigare, jag är helt förstörd över hur folk ens reagera på att du har en fin relation med folk som jan ta hand om ditt barn på ett tillfredsställande sätt :-O
Det är skrämmande att läsa att folk kan vara så elaka och måsta hela tiden argumentera =(

Som jag alltid säger åt dig, du gör ett kanon jobb Linda, du har en hyperaktiv son som måste aktiveras och du gör det bästa du kan av situationen och för att kunna hinna ta hand om liten också så måste man finna lösningar som passar bäst för enskilda individen!

Hela veckan ris till alla som hackar på Linda och stå på dig och jag lovar att så fort vi kommer hem från Miami ska vi ta Nike och vi ska ha henne här massor utan sin mamma så hon hinner ge Neo mera tid =)

Puss och kram Linnea

2008-03-13 @ 07:40:24
Postat av: Anonym

De här är ju helt sjukt Linda, förstår inte hur folk kan göra sådana påhopp om ditt föräldraskap. Kom ihåg, du är bra !!

2008-03-13 @ 08:21:28
URL: http://fibbbz.blogg.se
Postat av: Anna

detta är ju som ett skämt!! va?? vuxna människor som inte kan bete sig som folk...jag skäms!!
förstår ni inte att det är NI som gör det så svårt att vara mamma, NI som dömmer, kritiserar och missunnar andra människor.
ska inte vi som mammor stötta varandra? visa att vi finns där om ngn undrar ngt, inte trycka ner och vara hatiska för det är PRECIS det ni är mot LInda!! herregud, jag sitter och läser alla era kommentarer mot henne och jag kan inte annat än skämmas...
SJÄLVKLART kan inte alla ha samma tro och uppfattning om saker och ting men om man nu måste ge kritik av något slag kan man ge den på ett bra mycket konstuktivare vis än ni människor.
detta handlar inte om att säga sin mening, detta är att hitta en hackkyckling för att få sig själv att se bättre ut som mamma...

ja, jesus, jag hade kunnat skriva hur mycket som helst, blir så fruktansvärt upprörd. men varför? människor som ni kommer förmodligen ändå aldrig lyssna och ändra på er...så det finns ingen mening.

2008-03-14 @ 21:47:44
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Lena

Hejsan Linda ta inte illa vid dig av de som skriver elakheter. Du som mamma känner dina barn bäst, du vet vad som är bra och dåligt för dem. Och vad jag tycker detta gäller både stora och små barn. Den mamman som ber om hjälp när man är trött och slut det är en riktig mamma. En mamma som törs erkänna att det är skönt med avlastning. DET ÄR EN RIKTIG MAMMA.

2008-03-15 @ 12:51:47
Postat av: Frida & Vincent & Elian

Hej Linda! du är en härlig trevlig och superduktig mamma som prioriterar dina barn högst av alla,precis som alla oss mammor,sen att man kan få barnvakt av barnens mormor lr morfar lr farmor lr farfar osv är väl bara en ren lyx! och SJÄLVKLART ska man få ha egen tid å då spelar d ingen roll hur gammal ens barn är,man känner ju själv vad som är bäst,det finns ju ingen annan som kan säga en vad som är rätt och fel med det.
Det är enbart helt å hållet individuellt!
Tur man har egen vilja i detta land! ;)
Och måste bara säga att d här med dagis att "skuffa undan" det är ju ett HEMSKT uttryck och jag förstår inte hur man ens kan säga nåt sånt,ungefär alla i denna värld som har barn har ju sina barn på dagis och d är ju som ett rent påhopp mot alla oss som har sina barn på dagis dessutom.
Vart är d barnen lär sig, om inte på dagis,om allt möjligt,allt från att måla pyssla umgås med
andra barn,leka med andra barn,ÄTA med andra barn,dom lär ju sig att leva i den riktiga världen.
Och om man har ett aktivt
barn är d ju ÄNNU bättre om man får ha sitt barn ännu mera på dagis,där dom får ut så mycket som möjligt av sina krafter och få leka av sig hela dagarna med andra barn och riktigt ha roligt.
Sen är d en annan sak om man har en inåtvänd unge lr nåt som inte gillar dagis,då kanske man inte ska "tvinga" sitt barn att gå dit,men jag säger bara thank you loooord för dagis! min Vincent älskar dagis och jublar när man säger att han ska få åka på dagis o leka,han blir jätteglad och trivs verkligen som fisken i vattnet,och han är lika glad då han får vara hemma med sin mamma och lillebror oxå,ja d går att diskutera i hundra år om vad rätt Linda har i d hon säger/skriver,men det är ju bara min åsikt! :)...stå på dig Linda och ta för guds skull inte åt dig överhuvudtaget om allt skit vissa skriver,du har då mitt fulla stöd ska du veta! *kramar*

2008-03-19 @ 10:47:46
Postat av: Linda

Anna, Lena & Frida - Tack för all uppmuntran det värmer verkligen. Jag vet själv att jag är en bra mamma, jag är den BÄSTA mamman til MINA barn o det är de enda som spelar någon roll, sen om andra tycker det är "konstigt" att lämna bort till mormor så får de stå för dem i våran familj är de inte konstigt, eftersom vi både umgås med mor o farföräldrar flera dagar i veckan o barnen är trygga med dem!

2008-03-19 @ 15:51:16
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Frida & Vincent & Elian

ja det är samma här,vi umgås med mor och farföräldrar hur mycket som helst,tycker det är d bästa och mysigaste som finns både för mig och för våra barn :-)...Ha en trevlig påsk ! :)

2008-03-20 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0