Zzzz

Jag är bara så himla trött, inte gjort något jätte särskillt idag, Emelie kom o hälsade på så vi gick en lång promenad, hur skönt som helst sen har vi varit hemma o lekt, ätit middag o nattat barn, duschat.
Vi kanske ska få tillökning i familjen kring jul, jag hoppas verkligen det blir så, får veta om några dagar.
Nu ska jag ta en kvälls rök sen hoppa i soffan under filten o mysa, tänkt unna mig Ben & Jerrys, risken är stor att jag unnar mig ALLT =)
Godaste för tillfället är Half baked, Vanilj och Chokladglass fylld med browniebitar och kakdeg, behöver jag säga mer....



Kjyss


2 November

Helgen har varit helt fantastiskt underbart mysig, fredag var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna, som vanligt lika gott o trevligt, efter vi ätit middag o ätit efterätt kom min mamma o hämtade båda barnen som hon ville ha över natten, så jag o Lars stannade kvar hos svärisarna längre än vi annars kan då barnen ska sova kring 19.
Begav oss hemåt o tog en dusch sen vart det sängen o en inbokad sovmorgon som såklart inte blev av, vaknade kring 7 o kunde inte somna om, det var hur som helst jätte skönt att få sova en hel natt utan att behöva stiga upp o ge mat till Nike el söva om Neo som kommit in till oss.
Fixade oss o hoppade i kläderna o åkte ut på Elgiganten o kollade om de hade laddare till min nya dator jag fick när jag fyllde år men de gick inte att köpa i butik utan bara beställa, sen unnande vi oss skräp mat, ett hot chilimål, kan säga att det var gott o skönt att inte behöva stressa i sig maten som man annars alltid gör =)
Sen vi fick barn har jag alltid ont i magen efter jag ätit men konstigt när man får stressa i sig maten o samtidigt paprera för Neos armar som annars hamnar var som helst *S*
Kl 16 var vi bjudna på middag hos mamma o krister, mys mys.
Vidare hemmåt i bilen med barn som somnade efter vi åkt 200 meter, lyfte in dem från bilen o klädde om till pyamas o i säng, Neo slocknade direkt men lillan hon somnade minsann inte förän kl var nästan 21.
Själv somnade jag som en stock innan kl var 22.

Idag ska jag försöka få med mig L o barnen o bada el hitta på nåt iaf, gillar verkligen inte söndagar.

RSS 2.0