Snart nytt år

Blir ett kort inlägg då jag inte har min egen bekväma dator utan Lars dator som man får slå ner knapparna på tangentbordet på.
Julen har varit fantastisk men alldeles för kort, är hur som väldigt nöjd med maten, sällskapet och alla julklappar vi fick, herregud vad vi fick, måste ha varit väldigt snälla.
 Barnen fick så snygga kläder, lägger upp lite bilder på dom o återkommer nästa år med bilder på min nya hårfärg, våran hund o annat.
Själv får jag nog säga att den bästa klappen förutom pengar var min älskade CLEAN parfym

Kjyss





Änglarna

Hur berättar man för en 2 åring att en människa inte längre finns bland oss?
Försökte imorse berätta att Ludde inte löngre finns, de enda jag kom på att säga utan att skrämma Neo var att Ludde nu är i himlen, han tittade på mig o jag förklarade vidare att uppe bland stjärnorna, då sa Neo nej vi måste hämta honom, tröstade vidare med att han hade det bra där han var, uppe med änglarna o drack kaffe, vad ska man säga?

Kul hade vi =)

Kollat igenom kameran från lördagen då jag o Emelie festade, blev en del bilder, bjuder på en =)



* 6 =




Myran?

Nu är det nedräkning tills Myran flyttar in hos oss, gud vad jag längtar.

Tänkte efterlysa lite namnförslag på vovven, det är en tik o jag vill ha ett roligt/annorlunda namn, förslag??


Helvetes vecka..

Nu var det länge sen jag bloggade, verkligen länge sen... vad har hänt då, ja lillan har hunnit fylla 1 år, hon har fått dagis plats som vi ska tacka nej till vill inte ha henne på det dagiset, jag har tagit ett vuxet beslut att skjuta upp min bröstförstoring o ist köpt mig en hund, lilla Myran som flyttar till oss dagen innan julafton, en mysig lite valp o som jag längtar.
Jag har börjat med en medicin som ska få mig att må bra, den gjorde rena underverket i början men nu vet jag inte längre om den är så bra, har väldigt ont i magen o mår mest illa hela tiden.

Helgen har varit minst sagt händelserik utan att gå in på närmare detaljer, måndags hade jag väldig otur o fick en sticksåg i huvet, den rammlade ner från ett överskåp med såg bladet rakt ner i huvudet på mig, alltså in i huvet, kan säga att det gjorde skit ont o blödde, trodde först den gått in ordentligt o att det var hjärna som rann ut, man hinner tänka rätt mycke.

En annan väldigt tråkig sak som hänt i veckan är att min "farfar" gått bort helt plötsligt, tänker på Magna o det närmaste, vila i frid Ludvig, vi saknar dig ='(

RSS 2.0