Replay

Gud jag är verkligen helt värdelös på detta, har väl aldrig varit en flitig bloggare, tycker de är roligare att läsa andras än skriva själv.
Men ska göra ett seriöst försök då jag själv tycker de är himla kul att gå tillbaks månader efter o läsa hur man kände o mådde just då.

Så vad är nytt? Tja de flyter väl på som vanligt ungefär med höga berg o djupa dalar, som för alla månniskor men i mitt fall kan dessa höga berg o djupa dalar pendla från ngn timme, känner inte när de är på väg utan de bara slår till med full kraft o jag kan inte göra spec mycke åt det.
Som ni vet håller jag på med NEP utr, Träffade en helt underbar psykiater i veckan, han tog sig verkligen tid o lyssnade på mig, i mitt sjukintyg tillades förutom mina NEP diagnoser även panikattacker o ätstörning, hitills fått beviljat sjukskrvning fram till Januari,  i vår göra en funktions utr, ska göra en utr med psykolog för att se vad förutom medicin som kan hjälpa mig, sitter inte på arslet o tror att allt komme rlösa sig, är själv väldigt delaktig o vill bli bättre, jag vet att de kommer krävas otroligt mycket av mig själv men de ska gå!

4 dagar kvar till min bröstförstoring o jag är väldigt förväntansfull o jävligt nervös om jag ska vara ärlig, vet att jag onsdag morgon kommer gråta o fråga mig själv varför jag gör detta frivilligt, jag vill ju såklart de innerst inne men är så himla rädd, jag är en riktig kontroll människa ut i fingrarna så tror min rädsla handlar om att släppa kontrollen, de är just själva nedsövningen som skrämmer mig o såklart smärtan efteråt, men de får jag ta.
Så alltså Onsdag 4 November kl 9.00 är de dags, har haft många funderingar o terroriserat min kirurg med antal mail om frågor, varit orolig att mitt val av storl inte kommer kännas bra, alltså jag kommer tycla dom fortf är för små, jag vet att de är ett stort implantat men i mina ögon mätt kanske inte tillräckligt, jag har aldrig varit nöjd med min kropp hur jag än sett ut, alltid pressat mig till att de kan bli bättre, men denna gång har jag lovat mig själv att om jag vaknar upp efter operationen nu, fortfarande "missnöjd" så sitter de endast i mitt huvud o de ska inte bli fler operationer , så länge de inte blir ngn komplikation osv, nej nu är de faktiskt nog.

Denna låten gör mig på så himla bra humör, får riktiga sommar känslor.



Nu ska vi klä oss o dra ut, jag är så lycklig just nu!

RSS 2.0