Bad romance

Vilken underbar kvinna, älskar henne verkligen, hon är cool, snygg, sexig o har sin egen stil, minsta sagt.
Sjukt bra låt o videon är så jävla snygg o het verkligen flippad, precis som jag gillar det.


BEAUTY

Varit på Beckers o beställt en ny tapet till V rummet, den var helt underbar, går i romamtisk stil som eg aldrig tilltalat mig men detta kommer bli så bra =)
Idag känner mig mig rätt pigg efter operationen, visst jag har ont men kan gör de mesta själv nu iaf, tänkte ge mig på städning här hemma kan säga de behövs, verkligen.
Hittade en bild på tapeten på tillverkarens hemsida men våran är vit o mönstret går i guld/brons, slänger upp bilden iaf









Nog är de väl ändå!!!!

Haft en toppen dag fram tills för en stund sen, vi skulle äta hämtmat men de planerna blev ändrade för att 2 st inte kunde enas om en tid, jag blir så jäkla ledsen o irriterad ett av mina STORA problem med min Aspergers är förändringar, har man bestämmt ngt så ställer jag in mig på de direkt för att jag ska "klara de".
De som gör mig sur i detta fall var att de var en jävla skitgrej som gjorde att planerna ändrades, fär de andra var de inge mer med de men för mig är hela min dag förstörd, faktiskt!
De resulterar i att jag inte kommer äta idag (nej de är inte synd om mig för de o ja jag är vuxen o kan sj ta ansvar för att äta) men de är ungefär vad som händer när de blir såhär, jag dumtjurar inte o vägrar äta men allt känns bara fel o förstört så kan inte.
De är min familj de handlar om de vet alla om mina problem o svårigheter så kan tyckas de om ngn inte borde utsätta mig för de här, tack så jävla mycket!!!


Här är dom

Många nyfikna så slänger upp en påklädd bild på dom nya tuttarna :P


Brösten på plats

Jag överlevde operationen som ni ser, rullades in på op kl 9 & vaknade 9.45 klarvaken sen dess varit igång, erkänner att jag stått framför spegeln några gånger o kikat på brösten, är redan nu nöjd trots att dom inte är "färdiga" äter smärtstillande men trodde jag skulle ha mer ont, ok har fort smärtlindring lokalt o brösten + en blokad bedövning av ngt söag i ryggen, har bunkrat upp med tunga smärtstillande till kvällen o natten.
Måste bara säga att jag absolut rekomenderar Dr Anders Liss om ngn funderat på ngn plastik op, så sympatisk, trevlig o underbar karl alltså, hela op teamet är jätte gulliga, känner mig verkligen väl omhändertagen =)
Nu är vi på middag hos världens bästa svärföräldrar så ska vara lite sociala med dom.

Lycka till imorgon gumman, kommer gå jätte bra, hälsa Liss från mig o säg att han är väldens bästa;)

...

Middagen avklarad o precis kommit upp ur badet, nu sitter mina små mystroll i soffan o kollar på små Einsteins, för ungeför 1000 gången sen vi köpte den, ngn less men den verkar gå hem hos dom o de är ju faktiskt huvudsaken.
Ikv hockey o jag har varit duktig o bakat idag, meen inget sånt till mig, behöver de verkligen inte men sugen är jag helt klart.
Imorgon lunch med Frida o köpa en stadig sport bh o unna mig sj ngt jag vill ha, de är jag värd =)

Ettinläggutanrubrik

Gudars, nervös är jag idag är den stora dagen för gumman, har precis messat lycka till kramar o försökt trösta hennes ångest inför narkosen, vet ju precis hur hon känner då jag har samma skräck just för själa nedsövningen.
Kan inte fatta att jag snart ska gå igenom det, onsdag alltså, ja vid denna tid onsdag ligger jag nog på uppvaket färdig opererad o fin =)
Börjar redan fundera på vad man ska hitta på nu efter boobsen, ja tatuering hade jag tänkt men kan faktiskt inte bestämma mig för vilken stil jag ska ha, finns så mycke fint o jag vill ha allt, ena dagen är jag helt övertygad för att dagen därpå helt ha ändrat mig.

Måste på apoteket o köpa kirurg tejp o annat som behövs hemma för att underhålla op såret, gud hoppas verkligen inte jag komme rha lika ont som förra gången, de var nära döden upplevelse jag lovar, kunde inte ens sätta mig ner typ i soffan själv o ännu mindre ta mig därifrån.
Nu har man 2 små barn sessutom med L har lovat att fixa allt första dagarna så ska inte vara några problem, jag är ju som rätt hård o tuff hehe.

Nä nu vänner o ovänner ska jag dra ett varv o städa undan lite sen lunch.

RSS 2.0