Ettinläggutanrubrik

Gudars, nervös är jag idag är den stora dagen för gumman, har precis messat lycka till kramar o försökt trösta hennes ångest inför narkosen, vet ju precis hur hon känner då jag har samma skräck just för själa nedsövningen.
Kan inte fatta att jag snart ska gå igenom det, onsdag alltså, ja vid denna tid onsdag ligger jag nog på uppvaket färdig opererad o fin =)
Börjar redan fundera på vad man ska hitta på nu efter boobsen, ja tatuering hade jag tänkt men kan faktiskt inte bestämma mig för vilken stil jag ska ha, finns så mycke fint o jag vill ha allt, ena dagen är jag helt övertygad för att dagen därpå helt ha ändrat mig.

Måste på apoteket o köpa kirurg tejp o annat som behövs hemma för att underhålla op såret, gud hoppas verkligen inte jag komme rha lika ont som förra gången, de var nära döden upplevelse jag lovar, kunde inte ens sätta mig ner typ i soffan själv o ännu mindre ta mig därifrån.
Nu har man 2 små barn sessutom med L har lovat att fixa allt första dagarna så ska inte vara några problem, jag är ju som rätt hård o tuff hehe.

Nä nu vänner o ovänner ska jag dra ett varv o städa undan lite sen lunch.

Kommentarer
Postat av: Jane

Ska man vara fin så får man lida pin, heter det ju. Nog vet jag att det går hur bra som helst. Lycka till kram

2009-11-02 @ 23:51:50
URL: http://livetien4a.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0