On and on...

Äntligen har natten varit bra, har haft några riktigt jobbiga nätter bakom mig, vaknat med smått panikångest, haft tryck över bröstet o tungt att andas men igår somnade jag kring 22 o vaknade runt 5.30 imorse pigg o glad.
Känner mig så glad, känns underbart inga bekymmer lalala =)
Hemligheten bakom mitt välmående tänker jag icket avslöja dock.
Lämnade barnet på dagis kring 9 sen knallade jag o lillan hem o fixade till oss o liftade med Ulrika o Lova till stan för en fika med Emelie, jenny o Lisa + barn, blev mat o prat, såklart..
Strosade på stan en sväng med Lisa efter fikat o kikade lite kläder till barnen, sen hämtade Ulirika upp oss o vi åkte o hämtade huligan barnen på dagis, de hade haft gympa på dagis så Neo är lugn o fin nu, sitter o äter en glass o tittar på Lotta på bråkmakargatan.

Imorgon har de Halloween på dagis o Neo ska vara utklädd, el iaf lite han har fått sig en häftig dräkt så får se om det behagar att anv den imorgon då :-)
Dom har även  "after dagis" imorgon så Både mormor/morfar o farmor kommer o fikar o hälsar på o se vad de gör, Neo längtar.

Tjohej....

Ingen rubrik

Veckan har varit väldigt konstig o omtummlande minst sagt, utan att gå in närmare på detaljer.
Idag har vi varit på Leo's hela familjen o lekt o lunchat.
Lagat en god fläskfile gryta o nyss ätit Gino, har ni ätit det? Om inte så gör det.
Lägger upp recept.
Nu börjar Idol

GINO
2 bananer
2  kiwifrukter
16  jordgubbar
200 g vit choklad
god vaniljglass till servering

Skiva frukten, riv vit choklad över, in i ugnen ca 5-10 min el tills chokladen fått färg.


Puss puss

Ljuvligt

Festen var helt fantastiskt galet rolig, kan säga att jag mådde riktigt dåligt hela dagen igår men idag är man återställd.
Varit ute med barnen på gården på förmiddan o lekt i sandlådan, ätit grekiska köttfärsbiffar till lunch, nu vilar Nike o jag & Neo ligger o tittar på Nalle puh.
Har väl egentligen inget speciellt att skriva så lägger in bilder från kameran från i sommras o några från idag.

Neo på sin 2 års dag



Kör traktor i stugan



Ätit blåbär



Leker i sandlådan



Lillan har lärt sig vinka


Små tänderna syns



Mys fredag

Idag ahr Neo åkt ut till Trundön med sin farmor o farfar, ringde för en timme sen då satt dom o åt Neos favorit mat, spagetti o köttfärssås, lill gubben våran han har verkligen blivit stor nya ord varje dag, så mysig när man ska natta honom då ska han ha kramar o puss på munnen sen måste man pussa tutten oxå.

Just lagt Lillan o sova, tänt massa ljus godiset är fixat o sköna kläder på, ska bara njuta av lugnet ikv se Idol o ladda batterierna för imorgon, vi blir ca 11 tjejer som ska äta, skvallra, umgås dricka köra singstar o dansmatta, kan nog sluta precis hur som helst =)


Party

Lördagen närmar sig med allt vad det innebär :-) Vi ska ha tjejfest hos mig, ett gäng törstiga flickor..
Vi ska börjar runt 17 tiden med lite seriöst uppstyrd mat o skvaller, kommer bli super trevligt o jag längtar verkligen, vad jag förstår på flickorna är jag inte ensam vissa har tydligen nedräkning =)
Lovar att bikta mig på söndag, fast inte här då såklart.

  Gott...

RSS 2.0