Höst o förändring?

Håller mig hemma idag, känner mig inte helt kry.
Precis kollat Ginas hemsida, åh jag vill ha massor, älskar höst o vinter modet, leggings, stora skona koftor o tunikor.
Fick en jätte fin kofta o tunika när jag fyllde år men ärligt ser de snyggasre ut på bild än på (mig iaf)
Vill gå ner i vikt en hel del men är så sockerberoende att de är hemskt, har försökt sockersanera mig själv men klarar det endast några timmar innan jag bryter ihop o blir hysterisk.
 Som vanligt när hösten kommer blir jag otroligt rastlös o vill ha förändringar i mångt & mycket. Just nu är det mitt hår som ligger risigt till, flera gånger pratta om att göra ngt drastiskt med det, alltså klippa rätt kort men får panik av tanken o vågar inte även om jag så gärna vill.
Lite som Rihanna/Robyn, säkert super snyggt om man är fixad, men hur ser de ut till vardags? Ska jag? Menar jag gör ju inget med mitt långa hår :S



Födelsedag o ny hund

Idag är det min födelsedag, hela 29 år fyller jag =)
Fick en härlig sovmorgon o fina blommor av barnen o Lars, så gulligt.
Det händer skaer varje dag men har sen ett rätt långt tag att jag inte har någon lust att dela med mig av allt.
Anledningen till att jag har kvar bloggen är för att förhoppningsvis få tillbaks lusten.
Vi har iaf köpt en ny hund, en jätte fin Staffe tik på 2 år, som jag åker till Sthlm o hämtar 11 oktober, jag läängtar.

Här kommer bilder på skatten min ♥


RSS 2.0