Snart födelsedag

Snart fyller jag år, funderat lite på vad jag ska önska mig vill o behöver en ny mobil vill så hemsk gärna ha en Ericsson C902
 


O så vll jag ha en system kamera, gillar att fotografera men inte alls kul att göra det då jag inte blir nöjd med bilderna vill ha en system kamera NUUUU en Nikon D60


Kära gud låt mig få det  =)


Clean

Riktigt trött på att vakna med den varje dag, jag tror själv det är spännings huvudvärk, kanske boka tid för en avkopplande massage, brukar gå på Rosendays spa men nu hade jag tänkt att gå till någon som kan knåda bort alla spänningar o muskelknutar jag vet att jag har.


Har hittat en underbar parfym som jag trots priset bara måste ha jag gillar speciellt Warm cotton så den ska jag köpa som en liten present till mig själv i veckan o bara njuta.


CLEAN Warm Cotton doftar som nytvättade handdukar som du precis tagit ur torktumlaren.

Låt dig svepas in av Warm cottons krispiga topnoter av citrus, ett hjärta med en unik blandning av blommor, frukter och marina extrakt som avslutas med musk och amber.
CLEAN Warm Cotton är en lågmält och kravlöst chic parfym som alltid håller stilen.

I'm singing that melody

Vilken tur jag har som har underbara människor i mitt liv som står ut med mina mindre bra dagar, som ibland bara lyssnar när saker känns tungt o ger råd när det behövs.
dessa underbara människor som gör mig så glad, TACK för att ni finns.
Ny låt som spelas flitigt här hemma, den är så bra..
Nu ska jag dra på mig skorna o ut o promenera med Swingfly i lurarna. 

Små simpla ting

Känner sån lycka, vet inte varför el av vad men mår bara väldigt bra o det mesta känns alldeles underbart, kanske borde jag sluta fundera på varför jag är glad, ledsen, arg, besviken o bara njuta/lida av det?! är det fler som jämt funderar o analyserar sönder allt? Jag tänker, varje dag alldeles för mycket på ALLT hade jag bara lagt mitt tänkande på "viktiga" saker hade jag fan varit proffesor jag lovar =)

Vilket väder vi har bara öser ner, men det är mysigt när man får vara inne så klagar inte.
Igår var ja ute o promenerade ca 2,5 timme i hällregnet, underbart att vara ute ensam med bra musik i lurarna, Neo är på dagis idag så jag o Lillan har bara haft en riktig mysdag hemma (förutom ett läkabesök) på förmiddagen.
Ligger o laddar musik o jag måste säga att Kat deluna (Run the show) är härlig att promenera till.

Jag har färgat håret, så nu är jag jätte mörk, känna bra såhär till hösten, trivs helt klart bäst i riktigt mörkt hår, men skulle behöva sola lite, funderar på att ta en promenad in till stan ikv o sola, har fått ett solkort av L med 1000 kr, borde räcka ett tag...

Allmänt o inget alls

Hela veckan har jag varit på väldigt konstigt humör, det har minst sagt växlat från att vara toppen till att helt plötsligt vara allmänt skit, har sovit riktigt dåligt dessutom vaknat flera gånger per natt genomblöt o svettats, haft riktigt sjuka drömmar.

Annars då, Emelie ska flytta till E tuna o plugga det känns inte heller särskillt kul men glad för hennes skull o hoppas hon kommer trivas bra, kanske smiter med i flyttbilen o vi blir sambos du o jag =)

I veckan har vi haft besök från Sthlm, Lars kusin med sambo o barn har varit o hälsat på, Neo var super nöjd över att träffa söt Ellie o leka.
Sökt jobb har man gjort.
Hunnit med 2 vändor på Leo's lekland, Lillan har haft feber o varit dålig, börjat med Atkins diet o slutade efter 1 dygn då de flesta i min närhet insåg att detta skulle bli riktigt jobbigt.
Ska nog prova GI om det är något för mig återstår ju att se.

Nej nu är jag rastlös något måste hända, skulle behöva handla för jag är toooookigt sugen på Morotskaka (har inte börjat GI'a än =) )



Conscious



Denna låt väcker så otroligt många känslor i mig, från mitt gamla liv,  både bra o dåliga...
Jag är glad o känner mig stark att jag gått igenom så mycket och att jag tagit mig ur det.
Men blir ibland väldigt ledsen, när någon berättar saker som jag borde o vill komma ihåg men det är totalt borta, jag försöker verkligen föreställa det framför mig men det går inte, det gör så ONT, blir så besviken
mest på mig själv att jag själv utsatt mig för detta, men nu är saker som dom är och hur mycket jag änönskar o vill är det många år som är raderade ur mitt minne, kanske ligger det kvar någonstans i det undermedvetna och det en dag går att få fram det igen...
Jag hoppas för jag vill så gärna komma ihåg.


Detta är något som jag dagligen tänker på, kanske borde skriva om det men då vill jag lösenords skydda de inläggen, någon som kan förklara hur man gör det?


What ever

Så jäkla less på webblogg, försäkt logga in o blogga idag men varit totalt omöjligt att komma in.

Tisdag idag o jag är så vansinnigt trött att jag ser dubbelt, somnade väldans sent igår o Neo kom i till oss 04.40 o tyckte det var morgon, jag låg kvar i sängen o försökte övertala honom att det var natt o att  sover då me icket, har halv snoozat till 7 då gav vi upp, gick upp i köket o möttes av en härlig syn sådär på morgonen, Neo hade varit uppe i skafferiet o hällt uttt halvt mjöl paket över diskbänken + spisen.
Städad undan de värsta o gjorde oss i ordning o åkte med Neo till dagis, första dagen föhonom efter hans "semester" både han OCH jag tyckte det var kul att få komma på dags igen o leka med dagis kompisarna.
Har ägnat mig åt Lillan hela dagen hon är bara så mysig min lilla prinsessa, snällare o nöjdare bebis får man leta.

Idag kom tapeten till Neos rum, skit fin.
Har hittat några olika jag hade kunna tänka mig a i köket men är ju så svårt, jag vill ha en mörkare gärna brun/tukos el svart/rosa el något annat galet eftersom rerande väggar ska vara vita jag älskar Midbec's tapeter dom är så snygga




Eller denna inne på gäst toan


Nä nu  måla bron

Flumm

Såg lite kul ut så jag provar.

14 st från 1-100 i din mobil:


Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
Adam - Otroligt fin människa.

Är nr 10 en ovän till dig?

Anna - Nej då inte alls.

Är nr 92 het?

Lisett - Javisst, hon är het =)

Vem är på nr 3? vad tycker du om denne?

Akå - Snäll, umgås fsällan nu mer.

Är nr 47 en tjej?

Frida - Absolut

Är nr 32 bra i sängen?
Christoffer M - Ingen aning men är han säkert

Vem är på nr 100? vad tycker du om denne?

Mamma - Älskar henne

Är nr 88 född året 1988?

Linda L - Hmm njae hon är nog 83 a

Vem är på nr 68? vad tycker du om denne?

Jesper L - Åh min första kärlek, tyvärr inte setts på väldigt länge så ska ringa honom ikv bara för det.

Är nr 38 ful?

Emelie - Nej gud nej, super snygg ju =)

Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?
Carro K - Trevlig, väääldigt pratglad

Har du strulat med personen på nr 55?

Helen Z - Man vet aldrig *S*

Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?

Mattias L  Honom känner jag ju redan

Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?

Linnea K - Super snäll, trevlig granne.



Ingen sanning i denna, endast ödet bestämmer:

Scrolla ner och räkna till: 

5 - Den här personen vill lära känna dig bättre:  Akå

10 - Den här personen känner dig bra: Andre
15 - Du är attraherad av denna person: Chubby
20 - Den här personen är attraherad utav dig:  Emely ökx
50 - Den här personen är grymt het och du är ute efter honom: Jepser C
100 - Den här personen har med din framtid att göra: Nummer upplysningen
50 - Den här personen är du hemligt "kär" i: Pierre
20 - Den här personen ser upp till dig och gillar dig: Carro

15 - Den här personen vill ha dig i säng: Anna M
10 - Du vill ha den här personen i sängen: Daniel
5 - Den här personen är en hemlig beundrare till dig: Anders



Ha ha ha

Bilder

c


Bild på vardagsrummet helt oinrett, bara den nya soffan som är så skön



Dålig bild på min nya lampa



Detta gjorde jag igår, helt plötsligt bv en vit tråkig vägg ganska fin







RSS 2.0