Kortis

Som vanligt länge sen sist jag uppdat, måste skärpa mig.
Vill ju ha denna blogg för att skriva lite vad som händer, hur jag mår & saker med barnen framförallt.
Nike blir snart 3 år, kan knappt fatta att tiden gått så fort, gjorde den det innan man fick barn?
3 års kontroll igår, allt var bra men hon ville inte visa BVC sköterska Eva att hon kunde prata.
Längd 93 & väger 14 kg.
Nike har idag med sig sin bästa vän Astrid hem efter dagis o just nu leker dom Lillasyster o mamma.
Mysigt att höra dom små resonera o prata, blir alldeles varm.

Vi har nu haft våran kissemiss (Shiva) drygt 1 vecka, hon har just slutat löpa så nu älskar jag henne igen, kan säga de är påfrestande för psyket att ha en löpande katt som skriker o beteer sig allmänt äckligt.
I natt har hon premiär sovit med mig, under täcket =)





RSS 2.0