Privat.

Som ni märker är de glest mellan inläggen, anl till de är att jag kommit fram till att starta en ny blogg där jag öppet kan skriva precis hur jag mår o känner, de känner jag inte att jag kan/vill göra här.
Lägger inte ner denna blogg men de kommer i princip endast handla om ytliga saker i vardagen, väldigt trist med så får de bli, alt så lösenskyddar jag bloggen.
Har behov av att skriva "öppet" om de, men inte att alla ska veta att de är jag som skriver det.

Igår var jag på återbesök hos Maria på Xtreme Beauty o fick naglarna fixade, lika nöjd som vanligt.
Provade en ny färg på glittret, lila/rosa.
Jag älskar verkligen rosa.
Så nu är man fin(are) till nyår.

Gud va julhelgen gått fort, knappt hunnit med tycker jag, barnen är lediga till 4 januari, L bygger bastu/badrum i källaren, kommer bli hur fint som helst.
Väntar på vårat bubbelbad som är på väg, hoppas de kommer snart o att vi kan koppla in de, längtrar verkligen efter att få krypa ner i det, riktigt varmt o skönt, lyssna på lite soft musik o bara njuta.

Här är en snarlik bild


Juldagen.

Julafton igår, var mysig men kan inte komma ifrån att de var ngn som inte kändes riktigt bra i mig själv, jag kände mig ganska låg o ngt jag inte riktigt kan förklara.
Barnen skötte sig under hela eftermiddagen o satt vid bordet med oss alla andra trots att dom ätit klart efter 10 min, mina små duktiga ungar.
Efter maten kom tomten o gissa om det var 2 små söta barn med ögon stora som tefat =) så härligt att se.
Tomten delade ut ngr julklappar till Neo o Nike o hade sen bråttom till andra barn så vi fortsatte julklapps utdelningen som tog nästan 2 timmar.
Super nöjd med både mina o barnens julklappar.

Julstämmning

Väntar på att barnen ska äta frukost så ska vi sätta igång att klä julgranen, jag längrat =) hinner vi så blir de julbak oxå.

Upptäckte ngt mindre kul igår, ser ut som jag åkt på en komplikation med nya brösten, mindre kul jag hoppas verkligen inte de blir värre för då måste de åtgärdas, fan oxå.

RSS 2.0