1 månad kvar

Jag är himla glad, som jag berättat var jag hos plastikkirurgen i början av september o nu har jag fått tid för min bröst operation.
4 november ska jag äntligen göra mitt boob job, gud så spännande.
Imorse betalade jag in en summa av operationskostnaden så känns verkligen på riktigt nu, wiii =)

Jag har genomgått en bröstoperation för några år sen men har aldrig varit nöjd med dom, gillar absolut inte formen o storleken, jag var ute efter fake looken o mina ser väldigt naturliga ut, vart super besviken när jag tog av bandaget 3 dagar efter operationen o sen dess velat ha större, men har prioriterat annat o tänkt att jag kanske ändå släppen tanken, men eftersom jag inte gjort de o jag tönker på det varje dag är det bara att satsa lite på sig själv.

Nästa investering i mig själv blir att lägga undan pengar till min arm som ska tattueras, får bli ett projekt till våren kanske, sen är jag nöjd för ett tag =)

Ngt i denna stil har jag tänkt, sugen på att ta ut den en bit på handen, eller är det helt tokigt?



Klaga

Vill bara klaga o gnälla, men jag gör det inte, biter ihop o är tyst.
De enda jag vill är att få sova, vakna upp utan hosta o den fruktansvärda ryggvärken, men får bli en annna dag.

Imorgon börjar L jobba, han har varit hemma sen, hmm ja jag minns inte men länge iaf, känns lite jobbigt.
Jo jag vet, vi (jag) är bortskämmd med att ha honom hemma, men de ska gå bra är bara drygt 1 månad de handlar om.


Mest bilder

Var länge sen jag skrev ngt i bloggen, så länge sen att jag knappast tror någon läser men iaf.
Det går jätte bra för Nike på dagis, vilket vi aldrig tvivlade på iofs.
Fröknarna tycker hon är så go, vill gärna kramas o pussas, leker gör hon gärna själv, går runt o donar i köket o med dockorna.

Jag har blivit sjukskriven nu, känns bra, slippa ha pressen från arbetsförm när jag ändå inte är i skick till att stå till arbetsmarknadens förfogan.
Blev 1 mpnad till att börja med men jag kommer få förlängt.
Jag har bytt medicin igen, gått tillbaks till den jag hade innan, Amfetaminet jag fick nu sist gjorde mig inte alls till en glad o trevlig Linda, kände mig mest irriterad o var nere hela tiden, så tillbaks på Concertan.


Lägger in lite bilder från i sommar






Och några bilder på mina naglar





Morning...

God morgon, sovit ordentligt i natt, somnade efter 22 o vaknade för 20 min sen, ont i huvudet o hosta frtfarande så antar jag behöver all sömn.
Jag ser fram emot efterm iddagen, ska nämligen till plastikkirurgen för en konsultation, jag är så förväntansfull o lite nervös också.
Ja inte för att de på ngt sätt finns ngt att vara nervös för me typ att han ska säga att han inte vill lägga in så stora inplantat som jag vill ha, nåja jag vet de löser sig.
Skrver mer om hur de gick efter besöket.

Imorgon ska jag till Sunderbyn o röntka hjärnan, har haft sån otrolig huvudvärk med både balans svårigheter o synbortfall i en månad nu, illamående på morgonen så känns ganska angeläget att kolla upp de, även om de nu inte hittar ngt direkt.

Om knappt en månad fyller jag år o samma år har jag problem när ngn frågar vad jag önskar mig, skit svårt ju, finns massor jag vill ha o behöver men.
Ngn som har lite förslag på sköna/snygga höst kläder så säg vad o var =)


Get high on life

Uppe med tuppen idag, eg hade jag kunnat sova lite längre eftersom jag ska jobba halva natten, men har blivit sjuk o då sover jag alltid så dåligt.
Så typiskt at jag blivit sjuk, börjar fundera på om de är typ lun ginflamation el nåt, riktigt rosslig o hosta, ont i rygg/lungor o lite feber.
Jg lär väl märka.

Annars, vi målar på huset, de går frammåt o är ganska kul, är en del kvar med tanke på att man inte kan styra vädret, men vi har inte bråttom.
Neo åkte till stugan med farmor o Farfar efter dagis igår så Nike får all tid o uppmärksamhet nu, gissa om hon njuter.

Har funderat på att verkligen ta tag i detta med körkort nu, men lättre sagt än gjort med koncentrations svårigheter.
Som min oförståënde mor sa "de är ingen annan än du själv som kan ta tag i det" nää de vet jag med, men inte så "bara" alltid.
Hade möte med min kurator o Lars var med igår, hon ville höra hur han upplever mig, alltså mina svårigheter med  mina funktionshinder o de överstämmde bra med de jag berättat sa hon.
Nu är de som vanligt innom vården bara att vääääänta, ska få koma till psykolog för genomgång o fastställande av mina diagnoser, ska göra en funktionsutr o har ansökt om LSS, känns som att detta kommer bli riktigt bra när allt är klart.
Jag vill ju så gärna sättta igång med studier snart, men vi kom överens om att jag ska vänta med allt sånt tills utr o stödinsatserna är klara, mitt mål är att läsa USK/SSK.

Nu ska jag klä Nike o sen äter vi frukost.


RSS 2.0