Mest bilder

Var länge sen jag skrev ngt i bloggen, så länge sen att jag knappast tror någon läser men iaf.
Det går jätte bra för Nike på dagis, vilket vi aldrig tvivlade på iofs.
Fröknarna tycker hon är så go, vill gärna kramas o pussas, leker gör hon gärna själv, går runt o donar i köket o med dockorna.

Jag har blivit sjukskriven nu, känns bra, slippa ha pressen från arbetsförm när jag ändå inte är i skick till att stå till arbetsmarknadens förfogan.
Blev 1 mpnad till att börja med men jag kommer få förlängt.
Jag har bytt medicin igen, gått tillbaks till den jag hade innan, Amfetaminet jag fick nu sist gjorde mig inte alls till en glad o trevlig Linda, kände mig mest irriterad o var nere hela tiden, så tillbaks på Concertan.


Lägger in lite bilder från i sommar






Och några bilder på mina naglar





Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman!

Gud va spännande med operationen, du måste skicka biloder sen så jag får se :-D

Men herre jiissses va stor Nike har blivit!? Gud va tiden går fort, iofs så såg jag henne för ett år sedan, då var hon ju bara en liten skit.

Vilka sötnosar du har!

Får komma förbi och hälsa på nästa gång vi kommer upp :-)

Kraaaam!

2009-10-26 @ 19:22:05
URL: http://car01ine.blogg.se/
Postat av: carro

Förresten glömde ju säga att naglarna var SKIT SNYGGA, jag ä så sugen, men så svårt och dumt när man spelar basket.



Kram igen ;)

2009-10-26 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0