Solsken

Fortfarande härligt väder & åh jag känner mig så lycklig, otroligt hur man påverkas av vädret.
Är hos barnens farmor nu o vi ska göra oss i ordning o hämta Neo på dagis lite tidigare för att hinna till sången i stan, ska passa på att låna lite böcker till barnen med.
Hemma är det byggstök igen, lagt in nytt golv, en svart plastmatta, jag som eg inte alls gillar plastmattor men den är riiiktigt snygg, vi kom fram till att lägga in trägolv nu när vi har 2 små barn som härjar o stökar inte skulle vara de bästa, när vi bodde i förra huset la vi in valnöts trägolv o det tog max 6månader så var det fullt i repor, tyvärr.
Men det blev iaf super med mattan, lite ovant med svart golv.

Annars är allt som vanligt, alltså det går upp o ner, vissa dagar ner riktigt ordentligt, ska få ytterligare en medicin av läkaren för de kvällar det riktigt går ner så jag slipper den värsta ångesten.
1 April börjar min utredning o jag verkligen längtar.

Social dag

Härlig dag med Emelie på stan idag, tack gumman det behövde jag =)
Vi möttes upp o gick på Mat & prat o käkade en parma pasta med tomatsås o vitlökssmör, satt o snackade skit o hade allmänt trevligt, gick på Stadium o kollade lite skor o jag hittade ett par snygga baggyjeans, riktigt nöjd.
Sen på Bikbok där jag hittade ett till par jeans som jag inte kunde låta bli att köpa, det var jag värd minns inte sist jag köte ngt till mig själv el jo de gjorde jag det var mina heta skinnleggings för 4 veckor sen.
Vidare på Lindex o kollade lite underkläder o lite kläder till barnen, tog några plagg o på väg mot kassan ändrade jag mig, vilket var helt rätt.

Älsklingen kom hem från jobb tidigare idag så nu är vi hemma tillsammans hela familjen, jätte skönt, nu håller han o Neo på att bygger om lill toan, golvvärme o klinker läggs in, blir svart golv o vita väggar även om jag var sugen på en chock rosa tapet med svarta medaljonger o kanske ngt kakel just vid handfatet, vi får se.
Har varit duktig idag o ringt sjukhuset o beställt kopior på mina gamla journaler från vissa avd, känner nu att jag är nyfiken att se vad som står o vad undersökningar visat på (dessa har gjorts då jag var mindre) så inget jag minns.
Nu ska jag klä mig o Neo o ta sparken o åka ut med den så Myran får röra lite på valpfläsket.

Mina nya Jeans



Minnen

Sitter hos svärmor o svärfar vid deras dator o kollar igenom bilder på barnen.



Neo midsommar 07

Lill Nike med knappt ngt hår


När jag ser bilderna på dom så känner jag att jag har väldens vackraste barn!

RSS 2.0