Sommar

Haft ett par härliga dagar, i helgen var vi ute i stugan, L's kusin med man o barn från Sthlm var upp o hälsade på, barnen lekte o bråkade, badade tunna o åt god middag.
Hemma har vi städat, bakat, haft besök, grillat, badat o myst på, tyvärr kan jag inte riktigt säga att de är en härlig sommar, så jäkla less på denna fot, vr o bytte gips idag igen, allt eftersom svullnaden går ner blir gipset för stort o håller inte frakturen stabil, barnen var med idag o Neo fick välja färg, blev Lila idag.
De känndes helkonstigt i foten en stumm overklig känsla, känner mig nästan oroad för att ta bort gipset, kommer knappast kunna gå på foten första veckorna, måste vara jätte försiktig o de kommer behövas vecko/månader av rehab.
Knappast troligt att jag kommer kunna använda foten som jag gjorde innan har jag fått höra, känns ju lagom kul även om man inte är ngn elitlöpare el så, jag har iaf gjort en skade amnälan till försökringbolaget så blir de men av detta så hoppas jag att få ut på försäkringen, undra vad man kan få för en fot?

Precis satt på en tvättmaskin o tänkte ta tag i att rensa i garderoberna nu, vädret är fint men de blåser massor.

Sommar

Haft ett par härliga dagar, i helgen var vi ute i stugan, L's kusin med man o barn från Sthlm var upp o hälsade på, barnen lekte o bråkade, badade tunna o åt god middag.
Hemma har vi städat, bakat, haft besök, grillat, badat o myst på, tyvärr kan jag inte riktigt säga att de är en härlig sommar, så jäkla less på denna fot, vr o bytte gips idag igen, allt eftersom svullnaden går ner blir gipset för stort o håller inte frakturen stabil, barnen var med idag o Neo fick välja färg, blev Lila idag.
De känndes helkonstigt i foten en stumm overklig känsla, känner mig nästan oroad för att ta bort gipset, kommer knappast kunna gå på foten första veckorna, måste vara jätte försiktig o de kommer behövas vecko/månader av rehab.
Knappast troligt att jag kommer kunna använda foten som jag gjorde innan har jag fått höra, känns ju lagom kul även om man inte är ngn elitlöpare el så, jag har iaf gjort en skade amnälan till försökringbolaget så blir de men av detta så hoppas jag att få ut på försäkringen, undra vad man kan få för en fot?

Precis satt på en tvättmaskin o tänkte ta tag i att rensa i garderoberna nu, vädret är fint men de blåser massor.

Litet inlägg

God mogron, härligt väder idag.
Neo blev kvar i stugan med farmor o farfar igår så bara ett barn hemma, Nike njuter till fullo av sin Quality time med oss. å schemat idag? Hm ja vara ute helt klart, möjligtvis åker vi till Mormor o G stan o blir ompysslade lite o låter L göra lite nytta i fred.

Mamma vr barnbarns sjuk o frågade om Nike unde få övernatta, självklart får hon de så jag o L är helt barnfria ikv, jag var sugen att gå ut o äta o gå på bio, men vi får se vad jag kan övertala honom till.

Nu är de nerräkning av gipset, bara 20 dagar kvar, jag hoppas o ber att de läkt helt för vill inte veta av att jag ska behöva gå med de 1 dag längre än 6 veckor.

Nu kan jag iofs gå helt på foten, för de mesta utan smärta men man är ju ändå väldigt begränsad i gipset, de är tungt, varmt, klumpigt o kliar som tusan.


RSS 2.0