Litet inlägg

God mogron, härligt väder idag.
Neo blev kvar i stugan med farmor o farfar igår så bara ett barn hemma, Nike njuter till fullo av sin Quality time med oss. å schemat idag? Hm ja vara ute helt klart, möjligtvis åker vi till Mormor o G stan o blir ompysslade lite o låter L göra lite nytta i fred.

Mamma vr barnbarns sjuk o frågade om Nike unde få övernatta, självklart får hon de så jag o L är helt barnfria ikv, jag var sugen att gå ut o äta o gå på bio, men vi får se vad jag kan övertala honom till.

Nu är de nerräkning av gipset, bara 20 dagar kvar, jag hoppas o ber att de läkt helt för vill inte veta av att jag ska behöva gå med de 1 dag längre än 6 veckor.

Nu kan jag iofs gå helt på foten, för de mesta utan smärta men man är ju ändå väldigt begränsad i gipset, de är tungt, varmt, klumpigt o kliar som tusan.


Kommentarer
Postat av: Marie

Thaimatsexpressen heter det och ligger på industriområdet där man kör ut mot flygplatsen. Jag tyckte inte det var något att hänga i granen överhuvudtaget, men de som inte växt upp med en thailänsk styvmor som är skitduktig på att laga mat tyckte det var helt gott. ;)

2010-07-10 @ 14:45:56
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0