Jag hinner inte riktigt

Bara inse att jag är totalt sämst på att uppdatera, men känner att jag inte hinner, så mycke annat nu.
Satsar ordentligt på mig själv just nu i form av träning, blir 4 dagar i veckan o sen har jag första mötet med Lisbeth imorgon, ser fram emot de enormt, hon har i flera år varit en förebild, därför känns de ännu mer kul att få träna med henne.
Övertygad att detta kommer bli hur bra som helst, denna gång har jag mål med min träning o jag kommer inte släppa de målet ur sikte för en endaste sekund.
Ska stiga upp nu med barnen o ta min underbart vidriga proteindrink till frukost, ska på mitt första PSI pass 11.15 idag, jag har alltid sagt att pass o sånt inte är ngt för mig, gillar att köra på gymmet o känna pumpet, men ska absolut ge Psi'n en chans idag.

Längtar till sommaren

Hörde denna underbara låt häromdagen o kan inte sluta lyssna, tänker på varm härlig sommarkväll med en Strawberry daiquiri o god mat.
Lyssna o njut.


Måndag 1/2

God morgon, pigg o utvilad, sovit som en prinsessa inatt.
Nu ligger vi i  sängen o kolla bolibompa o ska strax stiga upp o äta frukost, sen klä oss o bege oss mot dagis.
Sen ska jag göraq ngt jag längtat efter sen i fredags, träna :-) Idag blir de korsrygg, mage + några minuters intervall på bandet.
Trist att ingen hade ngt förslag på hur jag ska klippa mig, lär sluta med att jag endast toppar håret, tråkiga människa :-)

RSS 2.0