Social dag

Härlig dag med Emelie på stan idag, tack gumman det behövde jag =)
Vi möttes upp o gick på Mat & prat o käkade en parma pasta med tomatsås o vitlökssmör, satt o snackade skit o hade allmänt trevligt, gick på Stadium o kollade lite skor o jag hittade ett par snygga baggyjeans, riktigt nöjd.
Sen på Bikbok där jag hittade ett till par jeans som jag inte kunde låta bli att köpa, det var jag värd minns inte sist jag köte ngt till mig själv el jo de gjorde jag det var mina heta skinnleggings för 4 veckor sen.
Vidare på Lindex o kollade lite underkläder o lite kläder till barnen, tog några plagg o på väg mot kassan ändrade jag mig, vilket var helt rätt.

Älsklingen kom hem från jobb tidigare idag så nu är vi hemma tillsammans hela familjen, jätte skönt, nu håller han o Neo på att bygger om lill toan, golvvärme o klinker läggs in, blir svart golv o vita väggar även om jag var sugen på en chock rosa tapet med svarta medaljonger o kanske ngt kakel just vid handfatet, vi får se.
Har varit duktig idag o ringt sjukhuset o beställt kopior på mina gamla journaler från vissa avd, känner nu att jag är nyfiken att se vad som står o vad undersökningar visat på (dessa har gjorts då jag var mindre) så inget jag minns.
Nu ska jag klä mig o Neo o ta sparken o åka ut med den så Myran får röra lite på valpfläsket.

Mina nya Jeans



Kommentarer
Postat av: emelie

Tack själv, jag behövde ditt trevliga o förstående sällskap idag =)

2009-03-12 @ 17:41:45
URL: http://em3lie.blogg.se/
Postat av: Mikael

För min del så handlar passiviserandet om att förlika sig i ens situation. Man accepterar att ens situation är oföränderlig (Det känns så hopplöst). Man rättar sig efter psykiatrin modell om ens problem, att allt är ens egens fel i grund. Man rättar sig efter att allt som finns att göra är att käka lyckopiller och concerta.



Har lite svårt att precisera mer iom att jag inte vet vart o vad du läste. Försöker att inte terra andra med min åsikt o gojja längre så mycket lol.



Det jag skriver passar in för min egen del, samt alla jag frågat ut och känner (familj o vänner).



Oavsett så visar drogrelaterad forskning. Samt 6-7års egen erfarenhet av pundade och concerta använda, plus att jag kommit i kontakt med väldigt många missbrukare iom detta. Att man blir passiv och introvert av Kamikaze pulver. Sen så fördummas man otroligt om jag ser till IQ nivå som sjunker med stress och concerta.

2009-03-15 @ 14:10:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mirhepo
Postat av: Mikael

Jag summerad lite av min gojja i ett inlägg till dig :) Det är ju självklart inte fullständigt iom att det är så omfattande.



Mi'sa hopps det tas emot rätt, och att du plus andra förstår att det är min åsikt o hypotes idag. Jag hajjar att alla inte delar den då.



Det vart långt så jag ville inte spama din blogg med det mer än en länk till inlägget.



Mycket nöje hehe: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7988788

2009-03-15 @ 23:54:26
URL: http://www.metrobloggen.se/mirhepo
Postat av: therese

Supersnygga jeans :D

2009-03-20 @ 00:03:04
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: Maria

snygga jeans

2009-03-26 @ 21:24:48
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0