Conscious



Denna låt väcker så otroligt många känslor i mig, från mitt gamla liv,  både bra o dåliga...
Jag är glad o känner mig stark att jag gått igenom så mycket och att jag tagit mig ur det.
Men blir ibland väldigt ledsen, när någon berättar saker som jag borde o vill komma ihåg men det är totalt borta, jag försöker verkligen föreställa det framför mig men det går inte, det gör så ONT, blir så besviken
mest på mig själv att jag själv utsatt mig för detta, men nu är saker som dom är och hur mycket jag änönskar o vill är det många år som är raderade ur mitt minne, kanske ligger det kvar någonstans i det undermedvetna och det en dag går att få fram det igen...
Jag hoppas för jag vill så gärna komma ihåg.


Detta är något som jag dagligen tänker på, kanske borde skriva om det men då vill jag lösenords skydda de inläggen, någon som kan förklara hur man gör det?


Kommentarer
Postat av: Sandra

du måste göra en till blogg som du då kan ha lösenordsskydda, och tex döpa till "privat", sen måste du länka dit från din vanliga blogg (eller måste ju inte men det är ju lättast för folk att veta att du skrivit). Lite tjorvigt är det, så är väl därför jag skrivit så lite i min skyddade blogg=)

2008-08-10 @ 14:09:12
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: minna

tror inte du kan göra det på webblogg, det var därför jag bytte till wordpress.

2008-08-10 @ 14:10:06
Postat av: therese

Jo sötaste Neo :)

Saknar er !

Syns imorn på fikat, om jag nu kommer, har tid på bvc åt lillen tydligen men vill så gärna träffas så ska försöka ändra tiden :)

2008-08-11 @ 21:30:29
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack fr svaren.

låter mest krångligt att länka osv, då kanske jag byter till Wordpress ist, vill bara skydda vissa inlägg.

2008-08-12 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0