What ever

Så jäkla less på webblogg, försäkt logga in o blogga idag men varit totalt omöjligt att komma in.

Tisdag idag o jag är så vansinnigt trött att jag ser dubbelt, somnade väldans sent igår o Neo kom i till oss 04.40 o tyckte det var morgon, jag låg kvar i sängen o försökte övertala honom att det var natt o att  sover då me icket, har halv snoozat till 7 då gav vi upp, gick upp i köket o möttes av en härlig syn sådär på morgonen, Neo hade varit uppe i skafferiet o hällt uttt halvt mjöl paket över diskbänken + spisen.
Städad undan de värsta o gjorde oss i ordning o åkte med Neo till dagis, första dagen föhonom efter hans "semester" både han OCH jag tyckte det var kul att få komma på dags igen o leka med dagis kompisarna.
Har ägnat mig åt Lillan hela dagen hon är bara så mysig min lilla prinsessa, snällare o nöjdare bebis får man leta.

Idag kom tapeten till Neos rum, skit fin.
Har hittat några olika jag hade kunna tänka mig a i köket men är ju så svårt, jag vill ha en mörkare gärna brun/tukos el svart/rosa el något annat galet eftersom rerande väggar ska vara vita jag älskar Midbec's tapeter dom är så snygga




Eller denna inne på gäst toan


Nä nu  måla bron

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag vet dom är uuuuuuuuunderbara!!!

Ska hämta henne från Kramfors.



VILKA snygg tapeter, vill också tapetsera :)

2008-08-07 @ 00:59:49
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0