Clean

Riktigt trött på att vakna med den varje dag, jag tror själv det är spännings huvudvärk, kanske boka tid för en avkopplande massage, brukar gå på Rosendays spa men nu hade jag tänkt att gå till någon som kan knåda bort alla spänningar o muskelknutar jag vet att jag har.


Har hittat en underbar parfym som jag trots priset bara måste ha jag gillar speciellt Warm cotton så den ska jag köpa som en liten present till mig själv i veckan o bara njuta.


CLEAN Warm Cotton doftar som nytvättade handdukar som du precis tagit ur torktumlaren.

Låt dig svepas in av Warm cottons krispiga topnoter av citrus, ett hjärta med en unik blandning av blommor, frukter och marina extrakt som avslutas med musk och amber.
CLEAN Warm Cotton är en lågmält och kravlöst chic parfym som alltid håller stilen.

Kommentarer
Postat av: Frida

2008-08-27 @ 09:04:20
URL: http://kattens.blogg.se/
Postat av: Frida

va fan. råkades klanta iväg det innan jag ens skrivit klart :D idag har dom små odjuren fått ligga igen. nu är det bara att avvakta och se om det blir bebisar nu. jag har lovat bort en till johan iaf (som äger sigge)... sen är jag sugen på en kompis till loppan också. får se om det blir ngn över isf kanske du får adoptera ;) allt väl med fam? kram

2008-08-27 @ 09:08:37
URL: http://kattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0