Allmänt o inget alls

Hela veckan har jag varit på väldigt konstigt humör, det har minst sagt växlat från att vara toppen till att helt plötsligt vara allmänt skit, har sovit riktigt dåligt dessutom vaknat flera gånger per natt genomblöt o svettats, haft riktigt sjuka drömmar.

Annars då, Emelie ska flytta till E tuna o plugga det känns inte heller särskillt kul men glad för hennes skull o hoppas hon kommer trivas bra, kanske smiter med i flyttbilen o vi blir sambos du o jag =)

I veckan har vi haft besök från Sthlm, Lars kusin med sambo o barn har varit o hälsat på, Neo var super nöjd över att träffa söt Ellie o leka.
Sökt jobb har man gjort.
Hunnit med 2 vändor på Leo's lekland, Lillan har haft feber o varit dålig, börjat med Atkins diet o slutade efter 1 dygn då de flesta i min närhet insåg att detta skulle bli riktigt jobbigt.
Ska nog prova GI om det är något för mig återstår ju att se.

Nej nu är jag rastlös något måste hända, skulle behöva handla för jag är toooookigt sugen på Morotskaka (har inte börjat GI'a än =) )



Kommentarer
Postat av: therese

Jo de skulle jag kunna göra men då måste du komma på msn så jag får lösen åh bild osv :P

2008-08-19 @ 08:47:22
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0