Små simpla ting

Känner sån lycka, vet inte varför el av vad men mår bara väldigt bra o det mesta känns alldeles underbart, kanske borde jag sluta fundera på varför jag är glad, ledsen, arg, besviken o bara njuta/lida av det?! är det fler som jämt funderar o analyserar sönder allt? Jag tänker, varje dag alldeles för mycket på ALLT hade jag bara lagt mitt tänkande på "viktiga" saker hade jag fan varit proffesor jag lovar =)

Vilket väder vi har bara öser ner, men det är mysigt när man får vara inne så klagar inte.
Igår var ja ute o promenerade ca 2,5 timme i hällregnet, underbart att vara ute ensam med bra musik i lurarna, Neo är på dagis idag så jag o Lillan har bara haft en riktig mysdag hemma (förutom ett läkabesök) på förmiddagen.
Ligger o laddar musik o jag måste säga att Kat deluna (Run the show) är härlig att promenera till.

Jag har färgat håret, så nu är jag jätte mörk, känna bra såhär till hösten, trivs helt klart bäst i riktigt mörkt hår, men skulle behöva sola lite, funderar på att ta en promenad in till stan ikv o sola, har fått ett solkort av L med 1000 kr, borde räcka ett tag...

Kommentarer
Postat av: Jane

Du får sola för mig med..

Hoppas ni alla är friska och krya.

//Kram

2008-08-22 @ 09:07:29
URL: http://smurfjane.wordpress.com
Postat av: Linda

Jane - Tack, vill gärna ha anv namn o lösentill din blogg mjla det på FL är du snäll =)

2008-08-22 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0