Brösten på plats

Jag överlevde operationen som ni ser, rullades in på op kl 9 & vaknade 9.45 klarvaken sen dess varit igång, erkänner att jag stått framför spegeln några gånger o kikat på brösten, är redan nu nöjd trots att dom inte är "färdiga" äter smärtstillande men trodde jag skulle ha mer ont, ok har fort smärtlindring lokalt o brösten + en blokad bedövning av ngt söag i ryggen, har bunkrat upp med tunga smärtstillande till kvällen o natten.
Måste bara säga att jag absolut rekomenderar Dr Anders Liss om ngn funderat på ngn plastik op, så sympatisk, trevlig o underbar karl alltså, hela op teamet är jätte gulliga, känner mig verkligen väl omhändertagen =)
Nu är vi på middag hos världens bästa svärföräldrar så ska vara lite sociala med dom.

Lycka till imorgon gumman, kommer gå jätte bra, hälsa Liss från mig o säg att han är väldens bästa;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad skönt att op gick bra! spännande! hoppas du blir nöjd med resultatet! fast det lär du väl bli den här gången!

2009-11-04 @ 20:59:30
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du gjort operationen?

2009-11-05 @ 15:06:12
Postat av: Linda

På Hermelinen, Luleå

2009-11-05 @ 16:01:35
Postat av: Frida

jag längtar tills vi träffas snart! tjohoo ;)

kramis

2009-11-05 @ 18:11:56
Postat av: Jane

Tack Linda det värmde nog massor mer än du kunde ana. :)

2009-11-07 @ 17:49:23
URL: http://livetien4a.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0