Helvetes vecka..

Nu var det länge sen jag bloggade, verkligen länge sen... vad har hänt då, ja lillan har hunnit fylla 1 år, hon har fått dagis plats som vi ska tacka nej till vill inte ha henne på det dagiset, jag har tagit ett vuxet beslut att skjuta upp min bröstförstoring o ist köpt mig en hund, lilla Myran som flyttar till oss dagen innan julafton, en mysig lite valp o som jag längtar.
Jag har börjat med en medicin som ska få mig att må bra, den gjorde rena underverket i början men nu vet jag inte längre om den är så bra, har väldigt ont i magen o mår mest illa hela tiden.

Helgen har varit minst sagt händelserik utan att gå in på närmare detaljer, måndags hade jag väldig otur o fick en sticksåg i huvet, den rammlade ner från ett överskåp med såg bladet rakt ner i huvudet på mig, alltså in i huvet, kan säga att det gjorde skit ont o blödde, trodde först den gått in ordentligt o att det var hjärna som rann ut, man hinner tänka rätt mycke.

En annan väldigt tråkig sak som hänt i veckan är att min "farfar" gått bort helt plötsligt, tänker på Magna o det närmaste, vila i frid Ludvig, vi saknar dig ='(

Kommentarer
Postat av: therese

Du har fått en utmärkelse ! Kolla min blogg !

2008-12-11 @ 15:58:10
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit alltså, med sticksågen.. åh farfar:(

Men roooligt när valpisarna kan leka=)

2008-12-11 @ 20:22:04
Postat av: Emilia

Kul att du bloggar igen. Jag har ju saknat dig här ute i bloggvärlden.

Hoppas det inte blev allt för illa i huvudet. Tråkigt med din farfar.

Men kul med en liten valp. Vi hade tänkt skaffa valp, men så hade vi sådan tur att min man hittade en hund som vi sedan fick. En underbar liten hund.

2008-12-12 @ 10:16:07
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: mela

Haha, ja om du menar allvar så absolut :)

2008-12-12 @ 17:02:47
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0