Bra dag?

Vill bara tacka för alla snälla komentarer i förra inlägget, Tack!!!!

Nu känns saker bättre,har känts okej sen i onsdags, då var Neo hemma från dagis o han var faktiskt  snäll nästan hela dagen, vi lekte o kollade lite teckat o åt lunch medans lillan sov mest hela dagen.
När hon vaknade sov Neo lunch så de var perfekt.
Idag är Neo oxå ledig från dagis o vi hoppas på ännu en bra dag, jag behöver de verkligen.
Tvingade upp L efter 7 o att han fick ta lillan så jag fick sova en stund, han gav henne mat o hon somnade på engågn, varför lyckas inte jag?!
Han väckte mig innan 9 då han skulle åka o jobba o trodde inte de skulle behöva jobba full dag ida, vilket jag hoppas.
Ska bli så skönt att ha honom hemma med mig nu några dagar o få lite avlastning, har även sagt att han kommer få ta vissa nätter med lillan för jag behöver verkligen få sova.

Igår var jag på stan o köpte de sista jul klapparna, känns SÅ skönt att de nu är helt färdigt för de har legat o gnagt där, vad man ska köpa till alla.
Hann även köpa 2 julklappar till åt Lillan.
Vi har bestämmt att vi inte ger varandra något i år, utan vi ska ist renovera nere i kallförrådet o göra bastu/relax sen även renovera badrummet helt, sätta in kalek, klinkel, golvvärme, streem shower osv.

Förresten vill jag passa på att tacka barnens farmor o farfar föratt dom är helt underbara o ställer upp hela tiden o har Neo TACK ni är änglar o vi älskar er massor!


Kommentarer
Postat av: helena

vad skönt att det känns bättre! min pojkvän sa igår efter att vi träffat dig att han tyckte du såg så fräsch ut, inte alls som att du fött barn för några veckor sen! :D

2007-12-21 @ 15:03:32
Postat av: Linda

Helena - Åh tack, så kul att höra att man inte ser ut som en risig sunk morsa iaf :-)

2007-12-21 @ 19:25:39
Postat av: Mela

Vad roligt att höra att du känner dig bättre nu! Inte roligt när man har såna där dagar då allt känns piss. Hoppas ni får en riktigt god jul :) så hoppas jag att vi ses nästa år ;)

2007-12-21 @ 21:55:57
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0