Fullt upp

Dålig på att uppdatera men finns vekligen ingen tid över, den tiden jag har över använder jag till att äta o duscha typ =)
Igår var det Lucia o det firade vi på morgonen på Neos dagis, så söta dom var alla små barnen i sina tomte/pepparkaks dräkter, fotade o filmade hela lucia tåget, kan nog vara rätt kul att kolla på om någr år.
Efter det åkte vi till farmor o fikade lite o sen var de dags för återbesök på sjukhuset för Neo, uppfäljning ang hans Astma, som peppar peppar varit helt okej sen i oktober.
Efter sjukhuset åkte vi med farmor på Idepoolen där fick Neo en reima luva av henne (så snällt) sen lunch på Mc donalds o Neo fick ett happy meal, det var riktigt uppskattat, han åt hela burgaren o någon pommes.

Efter vi fått oss lite lunch var de dags för BVC för båda barnen lillan skulle vägas o Neo få sin spruta, lillan hade lagt på sig 150 g på 3 dagar så de känns bra, ger henne mer o mer till lägg då jag inte tycker hon verkar bli särskillt mätt på min mjölk, de känns jätte trist men ska inte ge upp ammningen för de, tyvärr känns de som ett misslyckande at överhuvudtaget behöva ge henne ersättning, jag som så gärna vill amma.
BM tror att de beror på att jag är så stressad över Neo att det är därför mjölken inte rinner till ordentligt, han är verkligen aktiv o verkar ha tagit sin systers ankost mycket hårt.
Han verkar ha hamnat i någon slags trots period dessutom o jag känner att de tär på mitt psyke, har ångest på kvällarna för att jag vet att lillan kommer vara vaken på natten o ångest på morgonen över vilket humör Neo komme rvara på när han vaknar.

Vi har barnvakt åt båda barnen på Lördag för att jag ska få ladda batterierna o tro mig jag ska SOVA, har tänkt jag ska försöka skriva förlossnings besättelsen då oxå.


Kommentarer
Postat av: helena

låter som att du har fullt upp!
vad skönt att ni får barnvakt imorgon, hoppas du får sova ordentligt och passa på att njuta!

2007-12-14 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0