God jul

Julafton idag, känns helt underbart mysigt även om julstämminingen lyser med sin frånvaro pga de trista vädret.
Nåja ska inte klaga, har fått sova någorlunda inatt o Neo tog sov morgon han me, tog upp honom bytte o gav väling flaska, sen fick han komma upp i våran säng o öppna 2 julklappar.
Efter han öppnat sina egna hjälpte han lilla syster med hennes oxå.

Nu har vi lagt båda barnen att vila lunch så dom orkarmed julfirandet ikv, vi blir några stycken vilket är perfekt då har barnen någon som kan avlösa oss hela kvällen mellan julbordet, klapp utdelningen, blöjbyten, ammning o kalle anka.
Vart en tidig kväll igår jag slocknade 21 & vi som hade laddat godis förrådet med glass, godis, chips igår, nåja de är väl så det är att vara småbarns föräldrar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goood jul!

2007-12-24 @ 23:13:50
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: helena

god jul!

2007-12-25 @ 11:46:12
Postat av: Anonym

God jul på er =) Hoppas tomten var generös och att ni har haft det trevligt=) Kram på er /Madde, Tilde & Casper

2007-12-26 @ 18:44:47
Postat av: Anna

var det du som skrev om fikan på min blogg? stod inte vem det var ifrån men jag tänkte att det kanske var du eftersom vi surrade om det tidigare=)

2007-12-27 @ 00:10:59
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Anna

jag misstänkte det! och jag tar gärna en mammafika här ngn dag. när kan du?
kramar!

2007-12-27 @ 15:27:47
URL: http://allaboutus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0