Är de på gång?!?

Ja man funderar ju, man tycker ju att man borde känna igen smärtan på "värkarna" är de riktiga än så länge svaga värkar el är de bara förvärkar, jag vet helt ärligt intemen de gör ganska ont, iaf så pass att jag måste stanna upp o pusta lite.
Vågar på ett sätt inte hoppas på att de ska vara på G, samtidigt som jag vill få de överstökat nu när de är helg o våra föräldrar är lediga o vi kan lämna Neo utan krångel.

Igår var vi hos Jens o millan på middag, blev bjudna på nån slags paj med svamp o västerbottens ost tillförrätt, till varmrätt serverades de mjukbakat lamm de var riktigt smarr :-)
Vi var inte hemma fören kl var efer 24, kan faktiskt inte komma ihåg sist jag var uppe så "länge" har ju blivit världens tråkigaste o börjat lägga mig o sova vid 20 tiden :-)
Ska på middag ikv Igen men jag klagar verkligen inte, det är ju LYX att bli bortbjuden på god mat, trevligt sällskap o slippa diska.

Ska lägga mig o försöka förtränga de onda i magen o vila en stund innan vi ska iväg.


Kommentarer
Postat av: Lina (Novahs mamma)

Kul men en blogg! Här kommer jag hänga:-) Nu drar jag på semester. Hoppas du har en bebis i din famn när jag är tillbaka! KRam och lycka till med allt

2007-11-04 @ 11:54:10
Postat av: Anonym

hoppas att bebis verkligen kommer snart då. Är ju nyfiken på den :)

2007-11-04 @ 11:57:06
URL: http://FIBBZ.BLOGG.SE
Postat av: Linda o Neo

Lina o Jenny - Ja jag hoppas oxå de, har ju några dagar kvar men alltså nog är bebis redo att komma ut nu, väntat länge nog tycker jag :-D

2007-11-04 @ 15:39:08
URL: http://www.neoelian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0