BF idag

Jahapp då var dagen med stort D äntligen här dagen man väntat på så länge , känner mig trött o hängig, ont i yggen o i magen till o från, vågar inte hoppas riktigt men klart man ändå gör det.
Vaknade kl 7, tog upp Neo 07.30 tvättade honom,bytteoklädde oss, hoppade ner i våran säng med välling flaskan hans o kollade barn programen o jag surfade.
Klev upp vid 9 o åt frukost, busade lite o sen var de dags för Neo att vila kring 11, la mig själv men de bara värker överallt.
Ska klä oss o gå ut nu.

Förresten skulle de vara kul med lite kommentarer såman vet vilka som läser...


Fortfarande ingen bebis o nu är kl 18.15 varit ute o promenerat o varit hos Neos farmor o farfar o hälsat på o fikat, lekt lite.
Vi hade pulk premiär för den här vintern, de var riktigt roligt tyckte Neo, gick lite väl fort när pappa skulle dra en sladd så pulkan med Neo välte men såklart ingen fara.
Var ute ca 30 min, hade gärna stannat ute längre om de inte vore för mitt extremt onda ben, så fort bebisen rör sig i magen får jag sån fruktansvärd värk i benet att jag bara skriker rakt ut, de har kommit mer o mer de sista dagarna.
Nu ska jag gå o leka med Neo innan han ska ta sitt kvälls bad o sen sussa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh så avis jag blir, vill också ha en till som ska ploppa ut..

jag tippar på att hon vill ut inatt.. när tror ni??

2007-11-18 @ 15:44:24
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Erica

Håller tummarna för er och hoppas på att den lille väljer att titta ut snart!

2007-11-18 @ 17:43:06
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Linda

Hu hu Jenny nu blir jag skraj, känner mig inte redo fast samtidigt är jag ju sjukt redo, vi får se när den behagar att komma skulle iaf behöva nån timmes sömn innan :-D

2007-11-18 @ 18:23:38
Postat av: minna

jag läser!

2007-11-18 @ 19:23:34
Postat av: aina

jag med;-)

inte för att skrämmas... en en kompis till mig hade skit ont i benet där kring BF... dom for in till förlossningen för att hon skulle få vila ut sig tills det var dax (kunde inte det pga det onda i benet), när hon kom in undersökte dom hon och det visade sig att hon var öppen 4 cm... utan en enda verk förutom i benet:-D lycka till med förlossningen när den behagar att starta!

2007-11-18 @ 21:25:20
URL: http://ainaaa.blogg.se
Postat av: Mela

Håller tummarna att du får åka in snart!

2007-11-19 @ 10:41:00
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: E17 (från FL)

Hittade hit idag =)

2007-11-19 @ 11:43:03
Postat av: helena

hoppas bebisen är på gång nu! :)

2007-11-19 @ 12:30:37
Postat av: Anna

hittade precis hit! hoppas det sätter igång snart o att allt går bra!! kramar från Anna o Emina ute i rutvik!

2007-11-19 @ 18:25:13
URL: http://allaboutus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0