BF+1

Måndag den 19/11 idag, ho ho bebisen var är du undrar man, har som hela graviditeten trott att den skulle levereras på BF, precis som på film, detta har jag såklart inte berättat för någon utan hoppats lite i smyg sådär men får väl inse att "den kommer när den kommer" gud så jag hatar när människor säger så, kalrt som fan att jag vet de men har man väntat 9 månader vill man inte vänta 1 dag längre.
Idag efter jag lämnat Neo på dagis gick jag hem o åt frukost, satt på en tvätt, diskmaskin, la mig o vilade, plockade i lite i BB väskan, putsade fönster o kände mig riktigt duktig.
Hämtade Neo på dagis kl 14 o tog en lång promenad farmor o  pulkan, Neo verkligen älskar att åka pulka, sitter tyst o from som ett lamm o bara njuter, är underbart skönt ute nu oxå.
Ska hoppa i duschen nu o sen vila, man vet ju aldrig hur natten blir :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inne flera gånger om dagen för att läsa om de hänt något.. är så nyfiken :) hoppas i natt!!!

2007-11-19 @ 21:26:32
Postat av: emelie

heeej! håller tummar, tassar och tår här hemma! allt kommer att gå så bra när det sätter i gång :)
tänkte passa på att påminna om dopet, lördag 8 december kl 13 i gammelstads kyrka :) Ni dyker upp om ni orkar/har lust osv :) Kram

2007-11-20 @ 00:00:56
Postat av: Linda

Tack för dom uppmuntrade orden, verkar vara rätt stilla idag dock ont ont ont i svanskotan o höfter men gissar de trycker på :-)

Emelie - Vi kommer på dopet såklart :-) Vad önskar ni er?

2007-11-20 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0