BF+2

Nehepp inget i natt heller, har sovit riktigt bra vilket känns skönt, dock har jag legat vaken från 5 de senaste 3 nätterna men känner mig ändå ganska så pigg.
Vilar en del när Neo är på dagis, just ätit frukost o bestämmt lunch dejt med Akå o lill Ronja, ska äta på Olivers *Mumms*
Borde ta o plocka lite inann jag måste klä mig o åka men känns vääldigt jobbigt, har massa disk som står o väntar o 1000 leksaker som ligger över golvet.

När jag inte kunde sova i morse l¨g jag o funderade på detta med namn, att de ska vara så svårt att bestämma sig o sen koma överens, både jag o Lars är ju inne på att hon ska heta Nellie men mest L, jag har en del andra förslag som känns rätt ena dagen men inte andra.. Typ Angelina, vackert anmn fast börjar kännas lite uttjatat o man nu ska bry sig om sånt, Alvina är oxå underbart Nova li, får nog helt enkelt vänta o se vad hon ser ut att heta :-D


Tittat lite på bilder på Neo som nyfödd, guud vad jag saknar den tiden, kan knappt fatta att jag har en sån i magen nu som ligger o väntar på att komma ut...
Vacraste Neo bara någon timme gammal.


Kommentarer
Postat av: Anna

åh vilken sötnos!! tiden går ju sååå snabbt! våran lilla emina är ju snart 3 månader...ojoj!!
hoppas det sätter igång snart!!=)

2007-11-20 @ 16:06:11
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: helena

åååh, så söt! :)

2007-11-20 @ 16:44:08
Postat av: Linda o Neo

Anna - Ja de är galet va fort de går visst :-D

Helena - Joo, då ska du bara känna hur mysigt dom luktar, myyys :-D

2007-11-20 @ 19:08:09
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: helena

ja, jag älskar att lukta på bebisar! brukar fortfarande snosa på selma, syrrans dotter, fast hon snart är 2 år! :)

2007-11-20 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0