BF+3

Rubriken börjar bli tjatig jag vet, men fortfarande ingen bebis här el någon på G heller.
Har knappast kännt något som skulle vara tecken på att det är på gång, lite molnande "mensvärk" till o från med de är nog bara futtiga förvärkar jag känner av,dock tycker jag dom har blivit något ondare nu på morgonen, återstår att se vad de blir av de.
Var en tidig morgon Neo vaknade ledsen 06.15 o Lars gick upp *Underbart* o bytte o blandade välling, tog honom till våran säng o slog på tecknat lågo mös hela familjen o pratade, det är så skönt att få ligga i sängen o sakta vakna till liv, tror Neo gillar de oxå.

Vinkade hejdå till pappa o klädde på oss, planerna för idag är att städa här hemma, äta lunch o åka in till stan o se ut någon födelsedags pressent till mormor som fyller år imorgon, har dock ingen aning alls om vad vi ska köpa då dom har de mesta o hon inte hade några önskemål, skulle väl passa bra om bebisen kommer ikv då för de måste väl vara den finaste "pressenten" en mormor kan få på födelsedagen.

Nu känner jag en misstänkt lukt från Neo så måste kila o byta blöja :-)

Uppdaterar under dagen om något spännande händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0