Dagarna går fort nu

Puuuust, just städat UTAN dammsugare, den behagade nämligen att lägga av så har sopat (känns sådär) men hur gjorde dom förr i tiden? o skurat så nu luktar de härligt nystädat o ser fint ut.
Raffsat ihop Neos lekbakc med allt lego o alla pusselbitar så nu slipper man svära över en liten legobit under foten sådär på morgonen då man är på sitt bästa humör :-)

Ätit Wetabix till frukost o vilat lite, ring lite ärenden o bestämmt träff med Akå o Ronja på stan, så ska hoppa i kläderna o fixa till mig lite o hämta kiddo från dagis.
Blev hela 3 långa timmar på stan kan säga att jag var rätt trött igår o hade värk i kroppen, men trevligt hade vi även om de inte blev något fika.

Idagär det redan onsdag o Neo är ledig från dagis, så kunde väl inte bli bättre än att de var morgon redan kl 6, men man glömmer rätt fort hur trött man eg är när man får upp en mysig kille med välling flaska i sängen o kollar lite TV.
Satt på en tvätt o skrivit önskelista för Neos julklappar han vill bla ha en bob Stiga super snow racer GT, food n fun kök, nalle puh bäddsoffa, nalle puh stolar o bord, spindelmannen sacco säck, color kids rittavla, dusty dammsugaren, black & decker arbetsbänk med tillhörande verktyg, sen är vi nöjda :-)
Hade tänkt hänga med på lunch med tjejerna idag men ser lite svårt ut, har ingen som kan ha Neo o att ta med honom på lunch el fika är väldigt svårt, han sitter inte still o jag blir bara super stressad så tror tyvärr vi får avstå.
Nu är de bara ynka 4 dagar kvar tills bebisen är beräknad att komma, 4 dagar de är inte mycket, börjar känna mig lite stressad över att saker inte känns helt förberedda, vi har ju redan allt bara de att allt inte är upp packat, men de spelar kanske ingen roll.
Börjar känna att jag skulle vilja unna mig själv något sähär på slutet typ en massage el ansikts behandling el liknande, men kanske lika att vänta med de tills bebisen är ute, kunna lyxa till de o bjuda sig själv på något man inte gör varje dag, lite nya kläder ska jag oxå handla då magen är borta, hittade massa fint på Gina igår som jag bara måste ha :-)

Kommentarer
Postat av: Mela

nu är det nära :) sitter och längtar tills vi kan börja vistas ute, då ska jag på stan och shoppa. toklängtar!

2007-11-14 @ 11:26:15
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Linda

Joo nära, satt just o tänkte o funderade lite, skulle eg på Ikea på torsdag men de blir inställt :-( Så när kan man åka ut med en bebis eg????

2007-11-14 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0