Helg o 2 dagar till BF

Så var de redan helg igen, jag fattar inte var veckorna tar vägen helt ärligt, klagar absolut inte men de går bara så fort.
Idag tog Neo sovmorgon till kl 8 så man kände sig så utvilad när man vaknade att man nästan hade ont i huvudet, klädde på oss åt frukost, tyckte vi hade god tid på oss tills vi skulle med bussen så ingen stress, när Neo var ner packad i vagnen o allt var med var de 4 minuter tills bussen skulle gå så jag genar över våran gård för att komma till busshållplatsen just då rullar buss ******** förbi, så irriterande, det är inte första gången den går före de den ska, har ringt LLT flera gånger o skällt ut dom, men verkar spela mindre roll dom kollar i sin dator o hävdar att bussen gått rätt tid, så sist de hände frågade jag vad deras klocka var så jag kunde ställa min efter den, men lik förbannat gick den flera minuter innan den skulle.
Skitsamma vi fick ta en annan buss som gick senare, kom iaf med den bussen o begav oss in till stan o på Batn/babysång, länge sen vi var där sist tycker det är ganska jobbigt att gå med Neo spec u när man är gravid o tjock o ska springa efter honom som klättrar överallt o på alla, de gick sådär idag.
Blev grymt less på 2 mammor som satt med sina små bebisar o glodde på Neo när han härjade o jag lyfte upp honom o han VRÅLADE o skrek o slog mig när han inte fick som han ville , vad fan tror dom att dom är?!?! vänta bara tills era små skit ungar komme i samma ålder o börjar ha egen vilja o utbrott i tid och otid.

Mötte efter sången upp Farmor på stan o följde med henne på Systemet, hon skulle ha något spec vin, blev så sugen på en gooood drink, var som sagt ett tag sen man unnade sig en riktigt god drink, emn snart så.
Vart premiär för Neo på Mc donalds till Lunch, han fick en litem hamburgare o de var mycket poppis, inget som ska bli en vana men tyckte han kunde få de bara för att det var fredag o jag själv var sugen på lite flott.

Nu sitter vi o väntar tills pappa L kommer hem så vi kan åka o handla lite fredags gott.


Kommentarer
Postat av: madde

förlossningsberättelsen är nästan klar nu:) den blev inte alls lika lång som förra eftersom det gick såååå många timmar snabbare:)

förstår att du blev less på dom där mammorna. Det blir kul den dagen deras barn blir lite större och mer aktiva. Då får dom minsann inte heller sitta still:)

2007-11-16 @ 19:49:34
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: helena

men usch vad jobbigt med mammor som tittar sådär. alla barn är ju olika!

hoppas du får en bra helg!

2007-11-16 @ 22:44:25
Postat av: Linda o Neo

Madde o Helena - Sånt gör mig så less, präktiga morsor som sitter med sian bebisar som ÄN inte gör mycket väsen av sig, den ena satt brevid mig på sången o när jag tog upp Neo i knät efter han härjat runt skrek han o var arg o sträckte sig efter hennes bebis, jag sa åt honom eftersom han verkade vara på väg att ge den ett tjuvnyp då "tipsade" hon mig att han säkert bara ville goa hennes bebis vilket jag vet att hans syfte inte var :-)

2007-11-17 @ 10:45:27
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Emilia

Jamen visst är det tungt att springa efter en liten vilding när man har en mage att kånka på också. Jag blir helt slut direkt.
Milea har också fått en liten hamburgare då vi var på max en gång. Det var en riktig höjdare! Hon åt upp heeela hamburgaren. :-)

2007-11-19 @ 13:25:55
URL: http://milla.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0