Jag ger upp!!!!

Ja just så känns det idag, BF+7 o ingen bebis i sikte, så förbaskat less nu att jag vet inte vad, de tär på nerverna att gå o vänta spec när det är något man är rädd för oxå, känner mig mer rädd o orolig nu är jag gjorde tidigare, vill få de överstökat de bästa skulle vara att jag somnade o vipps vaknade upp med en bebis, ingen smärta el nåt, önska kan man ju alltid =)

Just kommit hem o lagt Neo o vila efter ha varit på kalas hos Alvina, Linnea o Anders de var jätte trevligt o barnen busade massor, GOTT fika hade dom oxå.
Just innan vi skulle gå klättrade Neo upp på bordet o brännde handen på ljusen, stackars liten, han vet att ljus är Aj aj men ändå satt han ner handen, verkar inte ha blivit något men klart de gjorde ont.
Har tänkt göra hemmagjorda hamburgare till middag idag, det är SÅ mycke godare än nån platt äcklig skosula som man annars köper.
Men först ska jag vila lite.

Kommentarer
Postat av: helena

haha, vad sjukt! vi äter samma mat varje dag verkar det som! vi ska också göra hemmagjorda hamburgare till middag :D
stackars neo som brände handen, och stackars dig som går över tiden så..jag håller tummarna fortfarande!

2007-11-25 @ 16:46:44
Postat av: Linda

Helena - Ha ha ja de verkar som så :-)

2007-11-26 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0