Nooo bebbe

Just kommit hem o lagt mig o vila lite, varit i farten sen kl 10 så man tycker ju att något borde hända för inte ligger jag o slöar, men tydligen är jag ensam om att tycka att de ska sätta igågn, eller ja alla andra hoppas ju oxå men inte bebisen.
Sovit dåligt i natt, Neo tyckte de var morgon kl 4 o höll låda till 5 så jag låg vaken mellan 4 och 6.30 fick sova till 8 då var de dags att stiga upp, städade undan lite i köket på morgonen o pysslade.
Sen åkte vi in till stan o kökade Lunch på Thai thai med farmor de var jätte gott, köpte 2 pyamaser till Neo, upp på Brio o köpte en födelsedags present till Neo's fru Alvina som snart fyller år.
Hittade en julklapp till Neo en taladnde papegoja, får se hur länge de tar innan man blir less på den =)
Handlade massa gott på Kvantum, så ska snart förbereda middagen, hade tänkt vi skulle äta en enkel mögelost paj idag, känner för något salt.

Puust o stön jag är helt fördig i kroppen nu men bebisen verkar ha vaknat till liv o gör frivolter o pressar ut mina revnben till max, känns som elstötar mellan benen oxå, jag antar att den ligger o skruvar sig ner o är redo att komma i helgen, annars blir jag sur =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu borde verkligen bebbe göra sig redo för utfärd.. Du är ju så i farten så borde sätta igång när som helst tycker man :)

2007-11-23 @ 18:00:22
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Emilia

Ja nu är det dags för er bebis att komma ut. Har också haft sådär ont långt ner idag. Känns verkligen som elstötar. Har knappt kunnat gå emellanåt.
Förstår att du är less nu. Tycker du borde ha gjort bort det där med att gå över tiden med Neo. Taskigt att du måste det nu också.

2007-11-23 @ 19:20:34
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: helena

jag har också köpt en sån talande pappegoja, syrrans dotter selma ska få den i julklapp. är det en sån som härmar? hon tyckte den var superrolig när hon testade den på brio. höll på att skratta ihjäl sig och då härmade den ju det så det blev ännu roligare! :D
jag håller tummarna för att din bebis vill ut i helgen!

2007-11-24 @ 13:48:30
Postat av: Linda

Jenny - Ja eller hur, jäkla tjur bebis =)

Emilia - Hade ju hoppats på att den kommit ut 19 dagar innan BF som lite plåster på såren för Neos överburenhet, De gör riktigt ont när de ilar o så, måste ju vara att bebisen skruvar på sig.

Helena - Jo precis en sån, Neo kommer antagligen ha sönder den så man får ha den på behörigt avstånd, kanske hänga upp den, de är ju lika roligt iaf :-D

2007-11-24 @ 15:02:34
Postat av: helena

såg du att papegojan är från typ 5 år!? konstiga ålders"gränser" måste jag säga. men det är säkert nå små delar man kan pilla loss och äta upp eller nåt sånt.

2007-11-24 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0