Ont i magen o fryyyser

Huuaa, jag fryser o har ont i magen, trött är jag oxå.
Neo sov till kl var 07,45 så borde inte vara så trött som jag eg är, har ätit lite frukost o hoppas på att få lägga honom med en välling flaska o sova en timme el två.

Ser fram emot lördag då det är loppis på Arcus, kul o se om man can fynda något, förra året hittade jag lite kläder till Neo, en Jumbo go go go car till honom typ helt oanvänd o lite annat smått o gott, får se vad man fyndar i år :-)

Nepp, nu ska vi försöka sova lite o sen hitta på något idag.

Kommentarer
Postat av: helena

är det alltså imorgon det är loppis på arcus? vilken tid? jag älskar att gå på loppis!
:)

2007-11-09 @ 12:47:01
Postat av: Linda o Neo

Jo imorgon, de öppnar kl 10 men ett tips är att vänta till 12 annarsfår du stå i kööööööö i timmar för att ta dig in, folk är som galna :-)

2007-11-09 @ 13:46:37
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: helena

tack för tipset om loppisen! jag fyndade massor till syrrans dotter, och så 2 babyplagg till lilla bus och en fin mobil till lilla bus också :-)

2007-11-10 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0