Hell yeah

Tänkte lösenords skydda inlägget igår, el jag gjorde det men låste upp det sen.
Tänkte vad ska folk tro eg, att man är deprimerad el så, jag har en down period just nu av olika anl som jag inte tänker gå in på.
Brukar konstigt nog bli deppig när våren kommer, jag älskar att det blivit ljust o att solen lyser men ändå känner jag mig väldigt ledsen o nere innombords, det är jobbigt.
O jag mår väldigt dåligt av det.

Idag har vi bara varit hemma, hade varken lust el ork att göra något.
Käkade lunch hemma innan vi åkte ut, först köpte vi en ny lampa till köket, skit fin men en hel vetenskap att få ihop.
Sen fick Neo sig ett par gummistövlar, svarta med döskallar på, jag bara älskar döskallar på barnkläder o förstår inte de som är så emot det.
Nu ligger Neo o vilar o Nike valsar omkring i gåstolen super nöjd.
Ska lägga oss o träna nacken lite med henne, blir inte så mycket sånt då hon verkligen avskyr att ligga på magen =)

Lite ny favorit musik

Har lite ett göra imorgon, måste på stan o fixa kläder till Nike's dop på söndag, alltså till mig själv o henne.
Köpa ett rosa band till dop klänningen.
Ringa läkaren på morgonen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker också om den låten=) Han har månda bra! Om folk tror du är deprimerad, låt dom. Man har ju upp och nedgångar, vet själv hur det är när allt känns skit ungefär! kram

2008-04-28 @ 16:31:11
URL: http://sandraebba.blogg.se
Postat av: Martina

Älskar också den låten!! Höll på att grina ihjäl mig när jag hörde den första gången.. tyvärr får den mig oftast att tänka på en viss S.

2008-04-28 @ 19:02:43
Postat av: Frida

du är inte ensam om vårdepression, raring. jag har varit förkyld sen jag kom hem. en j**la månad nu. gick och köpte "detox" idag.. nu jäklar ska kroppen rensas på skit.. och kanske får man lite energi och bra humör på köpet ;) sköt om er. kram

2008-04-28 @ 21:34:40
URL: http://www.kattens.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillar oxå döskallar på kläder, tycker det bara är gulligt. Däremot har jag svårt för alla "vuxenbarnkläder", tycker småbarn ska ha "barnkläder". Vilken fin låt.

Hoppas ni får en trevlig valborg!!!

2008-04-29 @ 10:57:31
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0