Lååååååååååång fredag

Åhh rastlös, L är tråkig o kollar upp massa tråkiga saker på datorn, jag o Neo vill göra något, lutar mot Leo's, fast Neo borde eg sova men innan de borde vi äta lunch, jag vill ha nåt gott, så less på laga mat, men borde inte äta så mycket onyttigt, jag ska ju ner några kilon innan operationen, absolut minst 5 kg gärna lite mer.
Men vad göranär man älskar mat (tyvärr onyttig) o har ständigt sug efter socker? Har försökt med frukt el ett glas vatten men vad är det när man är sugen på choklad... Tycker väldans synd om mig själv o känner mig allmänt på gnäll humör.
Har sovit dåligt i flera nätter, vaknar med sån hvudvärk.

Ser dock fram emot måndag o mötet med Anders Liss, det ska bli spännande, jag hoppas hoppas han kommer förstå vad jag är ute efter o att det är möjligt för mig rent fysiskt idag att lägga in önskad mängd koksalt i brösten utan flera operationer.
Har nu i nån vecka kikat runt på div plastik kirurgi forum o letat bilder på såna bröst jag önskar.
Ska skriva ut dom o skriva ner lite frågor o funderingar inför måndag, man måste ju vara  väl förberedd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni tog er iväg till Leos :)

Åh vill ju ockås förstora brösten, har ju inga överhuvudtaget, blir avis. Men de är ju så himla mycket pengar de handlar om. Kanske i framtiden då man blir rik :)

2008-04-11 @ 15:54:38
URL: http://Fibbz.blogg.se
Postat av: sandra

vart är det du ska göra operationen? gör dom det här i stan? Vad får du betala? du måste inte svara men det vore intressant att få veta, man har ju sneglat lite själv på olika sidor med bröstförstoringar.

2008-04-11 @ 22:34:00
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: Linda

Sandra - Ja det finns i stan, på läkarhuset Hermelinen. Kostar från 33 000 o uppåt beroende på vad du ska ha för inplantat koksalt, silikon el gele hallon =)
Annars finns det i Kalix, umeå oxå.

2008-04-12 @ 09:15:27
Postat av: pyrris

Åå vad spännande, hoppas att de går bra hos farbror doktorn ;-)...

2008-04-13 @ 00:30:17
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0