Lyx helg

Underbar helg med underbara vänner o god mat o lite alkohol.

Fredag var vi på tjejmiddag hos Linnea o Alvina, barnen fick äta favoriten korvstroganoff o ris vid barnbordet o vi vuxna åt en tackopaj o en ädelost paj, kan meddela att båda var sjukt goda men älskar mögelostar så den var ju en klar favorit.
Barnen lekte till kl 20 ca då började Neo vara rätt så trött o L kom o hämtade honom.
Jag o Nike stannade kvar o skvallrade med Linnea o Helen.
Hade snöat på natten så var ca 20 cm blöt snö på gården, L fick skotta medans jag tittade på =)
Efter stan åkte vi hem o la Neo o sova middag innan mormor o morfar skulle hämta upp honom vid 15, de skulle på middag hos min "farmor o farfar" o jag, L o Nike skulle på grill fest hos Linnea, anders o alvina, de var verkligen skit trevligt åt god mat o drack, surrade o svammlade på.
Jag hade stigit upp kl 7 så var sådär lagom pigg efter 00, även om de var super trevligt så längtade jag mest till sängen.. Kl 02 var vi hemma iaf o stupade i sängen.
Vaknade 8.30 idag utvilad o pigg eftersom jag inte drack mer än någon drink.
Började städa i sovrummet, vädra, dammsuga, plocka, byta sängkläder, tvätta osv.

Har eg inget särskillt att skriva, ska strax byta om, ska på middag hos min mamma.

Ska förresten köpa en stegräknare för nu J***** skahär brännas fett..


Gud så god den är, riktigt sommar.. Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Vi gillar stegräknare!=)

2008-04-06 @ 17:59:30
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: helena

låter som en härlig helg!
jag har också en stegräknare :)

2008-04-06 @ 18:54:55
URL: http://helena82.blogg.se
Postat av: Linnea

TACK för en grymt trevlig afton igår :-D
Jag är vråltrött och ska lägga Alvina strax och då lägger nog jag mig också :-D

Kram kram

2008-04-06 @ 19:50:07
Postat av: Minna

Men näää, vattenmelon är ju den som är godast! :)

2008-04-07 @ 08:17:48
Postat av: Jane

Hej på dig... Jag har pratat med min bekant om
"du vet vad" och han är nyss fyllda 6år, och hon visste inte om man kunde göra det tidigare, han har ju dock inte börjat skolan än.
//Kram Jane
Tycker du ska överklaga beslutet om dagis för Neo, om så krävs så tycker jag att du borde kunna få hjälp med frågan av barn och ungdoms förvaltningen... Du måste få in honom på dagis tycker då jag, jag fattar inte varför du fick avslag....
Lycka till!

2008-04-08 @ 08:13:38
URL: http://smurfjane.wordpress.com
Postat av: therese & oliver

GO GIRL! :D
Hohihi den där är super goood :D
Längtar också till sommaren!! GRILLFEEEST!

2008-04-08 @ 08:54:26
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: therese & oliver

Kan fixa din när du är inne på msn samtidigt som mig så kan du säga hur du vill ha den osv samtidigt :P

2008-04-09 @ 17:19:15
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0