Sol strålande sol

Har tänkt blogga ända sen i fredags el har en halv färdig blogg liggandes i utkaset men de känns himla oaktuellt så skiter i den.
Vad är nytt då, tja inte så särskillt mycket, mest myst på o verit ute sen förra helgen, varit i stugan en sväng, premiär grillat,städat, lekt, shoppat lite till barnen, promenerat o lite annat sattyg som förgyller min vardag (dock inget jag tänker gå in på närmare) utan berörd person VET redan =)
Idag har jag varit med Emelie o  Magic & Vilma på stan o bara njutit av solen på en parkbänk, snackat skit o haft det trevligt.

Snyggaste Magic


Sedan mötte jag upp svärmor för en lunch o shopping på stan.
Åkte vidare på Nordsjö för at köpa ny fond tapet till den vita hallen, impulsiv o het som man är ska detta ske gärna nyss så vart ju lite tjurig då de inte hade MIN tapet i lager, skulle just till att beställa den då jag kom på att fråga hur tålig tapeten var.. Nja svarade försäljaren o provade rispa lite på tapeten som gensat fick ett fult märke, tilläggas ska väl att det inte var någon skit tapet utan en dyr som kostade 700 kr rullen, nåja nåja det fick bli denna skönhet som jag laft in bild på, känns bra sen var den något billigare oxå.



Efter middagen gick vi ut o skottade gården så Neo fick gunga i sin gungställnig, även jag tog mig en tur shit vilken fart jag fick o kul var det, kände mig som barn igen, ha ha.

Slänger upp lite bilder



Neo i Mohikan frippan, ska låta de växa lite längre o snaga sidorna, som han hade förut.



Nike på våffel lunch hos Linnea o Alvina




Neo ska förresten snart få en ny säng, av farmor o farfar eller Famme o faffa so han säger =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Frän säng ! En sån hade Max älskat . Vart hittar man den ?

2008-04-24 @ 22:53:52
Postat av: Anonym

Jag har då hört att de inte funkar att äta deras mat och sen köpa med sig resten själv. Ungefär som att äta middag på nån restaurang men ta med sig systemetkassen med cider och korka upp :P

Vi blir drygt 100 pers och jag har mina hjälpredor;) för jag ska då INTE lyfta på arslet på hela dagen, de är våran dag! Tanken från dig var ju snäll, men som jag skrev i inlägget så tycker vi att de känns konstigt att de springer folk där som vi inte känner.. KOmmer säkert hinna ändra mig och vela ha som du säger, men vi har ju ett tag på oss att planera :)

2008-04-25 @ 15:22:44
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0