Tårar & skratt

Fredagen var vi 14 tjejer som var ut o käkade, behöver jag säga att det var fnittrigt =)
Det var super kul o det bara måste vi göra om snart igen, fast tror vi kom fram till att vi nästa gång kanske struntar i att gå ut o äta o ist äter hemma hos någon o sen förfestar o går ut, så kul de hade vart.
Var ändå städad i fredags men måde ändå inte helt bra igår, tor de var brist på sömnen som gjorde att jag kände mig så bakis.
Carro darling rinde på förmiddagen o frågade vad jag hade för planer för kvällen, hade inget inplanerat så jag tog bussen till henne runt 18 tiden, gick o käkade lite thai mat sen hem till hennes nya kanon fina lägenhet.
Vi pratade om allt som hänt, saker man vart med om o grät omvartannat.
Jag har en förmåga att bära saker innom mig, svårt att släppa ut det, mår bara mer o mer dåligt, ist för att prata om det.
Känner att jag inte har någon att prata med, alltså jag har ju många i min omgivning men ingen jag känner förstår mig, vilket jag förstår inte är det lättaste.
Jag har svårt o ingen direkt lust att prata med folk som inte upplevt samma saker el verkligen vet vad jag pratar om, kanske fel av mig att resonera så.
Hur som så förstår Carro precis vad jag pratar om o gör hon inte det så lyssnar hon bara o ställer inga knäppa frågor om hur, varför.
Det var så skönt att få prata med henne igår, släppa ut allt o bara gråta, vi satt och pratade o lyssnade på varandra  i 7 TIMMAR.
Min lilla fina gumma.

Efter allt prat så kände vi oss glada o bestämde vi oss för att ta en promenad genom stan o titta på lite fulla människor som var på väg ut, sagt o gjort gick en vända men träffade inte en enda vettig en, vilken skräll *S*
Sen vart vi båda så förbannat sugen på lite fet mat, så blev en hamburgare o lite mer prat o planer innan vi skildes åt runt 01 tiden.
Bestämmde att detta skulle vi göra om igen, snart.

Carro tyckte oxå att jag skulle gå till läkaren igen o be om hjälp innan jag blir mer deppig, funderar på att återuppta psykolog kontakten igen, kom en liten bit sist men det blev för jobbigt för mig o jag "flydde".
Känner att jag måste reda ut saker för att kunna fungera som människa fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh hade ockås velat vara med i fredags, men vi åkte ju bort, får bli nästa gång.

Jag känner med dig när du skriver att du mår dåligt och inte kan "få ur dig skiten inom dig",inte har någon du kan släppa ut alla känslor, tankar för. Tycker absolut att du ska "gå och prata" med någon, jag gör de och, jaa, jag vet att de är jättejobbigt men i längden så mår du bäst av de.
Skönt iaf att du har Carro som vet och förstår de mesta!! Följ ditt hjärta, de mår både DU och barnen bäst av :)

2008-04-27 @ 18:53:34
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Linda

Jenny - Har du oxå varit & "pratat"? vet att jag skulle må bra av de men känns bara jobbigt att ta tag i skiten.
Ja följ gärna med nästa gågn, alltid trevligt att vara flera.

2008-04-27 @ 18:59:17
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Linnea

TACK för idag tjejen :-D Alltid lika kul att babbla med någon som gör samma lika som en själv =) =) =)

Kram kram

2008-04-27 @ 19:16:53
Postat av: Linda

Linnea - Tack själv, jo du vi har lite gemensammt, o det är kul =)
Ska nog ta reda på de där jag berättade om, kan ju vara intressant =)

2008-04-27 @ 19:21:11
URL: http://www.neoelian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0