"Top notch"

Faan, skrev just ett långt inlägg och så försvann det bara.

Nåja, helgen har varit rätt dålig, mer el mindre bara legat i soffan med ONT i magen, Endometriosen är tillbaks.
Ska rinnga MVC o prata lite om preventivmedel, funderar på en P stav, men måste kolla hur de fungerar med min Endometrios, kan inte ta alla slags hormoner pga den.
Bästa skulle väl vara att operera bort allt för att slippa smärtan men då blir de inga fler barn, även om jag nu känner att det räcker vet man ju inte på några år hur man vill, så det känns väl inte som något alternativ heller.

Jag o Neo har varit ute o försökt skotta bort all snö som kom inatt men gav upp rätt fort, de var så tråkigt o tungt så det får L göra när han kommer hem.
Vi gick en promenad till affären o handlade lite, vart så sugen å en riktig 80 tals klassiker, flygande jakob så de blir de till middag - banan då, frukt passar verkligen inte i mat enl mig.

Kl 19 ska jag till Liss på konsultation, är förväntansfull o skit nervös, har väl inget att vara nervös över eg men orolig att han ska vara en sån kirurg som är "rädd" att lägga in stora inplantat, som min förra som opade mig, jäkla otrevliga dumma surgubbe.
Han idiot förklarade mig då jag enl honom ville ha stora "bimbobröst" alla har vi ju olika smak o tycke men man behöver ju inte alltid utrycka sig som man tänker, jag var ju faktiskt hans "kund" o kunden har alltid rätt *S*
Nåja har bara hört gott om Liss så får se vad han säger om min önskan om storlek på brösten, ska ta med en bild så vi båda är överens om vad som ska göras.
Uppdaterar sen hur det gick för dom som är intresserade.

Slänger upp ett klipp med den sötaste Björn gustavsson, klippet som Brat är ju bara skönast, då han får frågan om han kommer in... "Om jag kommer in... Jag kommer knappt ut"

Kommentarer
Postat av: Anna

spännande! hoppas att det går bra! håller tummarna!

2008-04-14 @ 13:10:39
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Linnea

Hahahaaa jag dog när han tappade benen i kroppen :-D

2008-04-14 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0