Förlåt mig fader, jag har syndat!

Helgen har än så länge varit helt underbar, igår fredag så var vi hemma hela dagen jag o barnen, var snöstorm ute o inget väder direkt att vara ute o leka i så vi stannade inne o lekte o åt lunch.
På kvällen badade Neo i sin balja o vi andra duschade sen var de dags att sova för Neo så vi stoppade om honom med tutten o vällingen o sa natti.
Hällde upp en skål godis o åt glass, kan verkligen rekomendera Ben & jerrys chocolate therapy en helt UNDERBAR glass med smak av kraftig choklad, bitar av chokladkakor o mörk chokladmousseglass, den är så god att jag skulle kunna gå mil för den glassen, de som är ett minus r att den kostar 50 kr för en halv liter.
Ja den är så god att det är omöjligt att beskriva, Åhh.

Idag lördag har vi varit ute på förmiddan o lekt med Linnea & Alvina åkt spark o bobb, sen var dom så gulliga o var barnvakt till Neo medans vi åkte på K rauta o köpte en glas dörr till bastun, den kommer bli fin, valde en dörr med rökt glas, alltså mörkgrå.
Kollade hockeyn (luleå vann) =) o kökade middag en blodig Entrecote o klyftpotatis, Bea sås.
Nu ska jag lägga Neo o synda med lite B & J.


Kommentarer
Postat av: Mela

den måste jag testa. blev frälst i peace of cake men jag är ju en mer choklad männska så denna kan nog vara snäppet godare ;)

2008-02-02 @ 20:51:32
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: helena

jag har aldrig ätit ben & jerry-glass, även fast alla säger att den är helt gudomlig. måste nog testa den snart! låter hur gott som helst!

2008-02-03 @ 16:27:58
Postat av: pyrris

Ja den där glassen är väldigt god.. Klarar t.o.m av den trots att jag är laktosintoleran.. :-) Kommer inte ihåg vilken av dom jag testade iof..

2008-02-04 @ 14:36:05
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Emilia

Vi har en bastudörr med mörkt glas och jag kan rekommendera att alltid torka den torr om den blir blöt för det är komplett omöjligt att få bort kalkfläckar från den. Denna dörr fanns i huset då vi köpte det och den är full av kalkfläckar som inte går bort. Jag har försökt med allt.

2008-02-04 @ 15:51:22
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: linda

Emilia - Åh nej va jobbigt, tack för tipset :-)

2008-02-04 @ 19:16:08
Postat av: Mela

sitter och smarrar på en b&J nu, mumma. Blev en Chocolate Fudge Brownie ;)

2008-02-04 @ 21:24:24
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0