Ny vecka nya tag

Har inte bloggat på över en vecka nu, inga haft lust el tid.
Var på baby sången hela familjen i fredags även Lars var med, de var super mysigt att han var med oss o fick se vad vi gör där.
Han hade Nike o jag fick springa o jaga Neo som var väldigt trotsig o gjorde allt annat än att sitta o sunga o spela på instument, nåja de gick iaf.
Efter sången åkte vi o åt lunch på Olivers med Anna-karin, johan o ronja, mycket trevligt o gott.
Neo skötte sig utmärkt o åt till och med, ska erkänna att jag hade lite ångest innan hur de skulle gå.

Efter lunchen åkte vi ut till mamma o hälsade på, hon ville så gärna ha Neo över natten o såklart fick hon det så vi fick lite avlastning.
Lördag packade vi in Nike o vagnen i bilden å gick på stan o fikade o köpte 2 pyamaser till Neo gud så han växer, stora killen, önskar bara han börjar lyssna mer å mig för har de jobbigt just nu med en iten Nike som vaknar upp till 8 gånger per natt o ska äta, kräks äta kräks.
Känner mig halvdöd o såklart är ju inte humöret på topp då heller, vilket Neo märker o testar mig ännu mer.
Vissa dagar känner jag att jag inte klarar mer o just därför har jag bokat tid hos läkaren (som vi var hos i torsdags) ang att få mer timmar åt Neo på dagis, förklara min situation o han tyckte de lät vettigt att ha Neo på dagis lite mer så jag får andas ut lite o hämta krafterna, så väntar på brevet från läkaren som jag ska skicka in till kommunen om att ha Neo på dagis Mån till Fre 9-14.
Ja jag VET att de är jobbigt med barn så du som just läste detta o tänkte den tanken kan behålla den för dig själv.

Nu orkar jag inte skriva mer ska hjälpa Lars att montera ihop en lampa han just varit o köpt till poker/lekrummet.
Kanske kommer de bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0