8/1 2008

Har lust att använda samma rubrik som i mitt förra inlägg för inte har de blivit mycke sömn de senate dagarna, sen i söndags tror jag att jag fått ca 6 timmars sömn, hur jag orkar vet jag inte, men jag vet att jag inte orkar många dagar till om jag inte får liite mer sömn.
Annars flyter allt på bra jag älskar mina barn så otroligt mycket att jag bara vill pussa o krama dom båda två hela tiden.
Neo började på dagis idag efter sitt "jullov" han var så himla glad när vi parkerade bobben på dagis o skulle gå in, vinkade hejdå o gick hem.
Hade tänkt jag skulle sova lite innan jag skulle in till stan o fika o köpa lite smink o sånt, men Nike hade andra planer så någon sömn blev det inte, gjorde oss i ordning o tog en tidigare buss till stan annars hade jag somnat stående.

Hämtade en väldigt glad kille på dagis kl 14, dom hade varit på den vanliga tisdags promenaden på dagis, tycker det är jätte bra att domhan en dag i veckan då dom går ut en promenad med barnen ist för att bara leka på gården.
Torsdag blir de sista dagen för Neo på hans nuvarande dagis Klippan, vi har fått plats o bytt till Stenåsens dagis ist, det ligger närmare oss o sen var det mitt 1 hands val från början, jag hoppas vi får plats till Nike på samma när det blir dags för henne att gå på dagis.

Nu ska jag gå o laga middag, det blir hamburgare  o klyftpotatis gjord på mandel potatis o så ska jag slänga ihop nån god dressing till det.



Finaste Nike



Härliga leendet



Hälsar på hos Nean o Alvina

Sötaste Neo



Neo o hans tjej Alvina


Kommentarer
Postat av: madde

Åh vilka fina bilder på barnen:) Hoppas vi kan ses snart!

2008-01-08 @ 22:28:05
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Anna

vilka sötnosar!!

2008-01-09 @ 10:31:11
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Mela

säger ocksådet, vilka sötnosar!

jag och madde planerar annars att träffas nästa vecka, skulle vara kul om du ockås kunde komma med :-) om du är sugen så säg vilken dag som skulle passa dig bäst. Kan ses hemma hos mig (men jag lovar att ni inte behöver städa) :D

2008-01-10 @ 09:51:14
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Jane

Måste bara säga att du har mycket söta barn och lilla Nike är ursöt, grattis till er.
Kram från Jane & Tim

2008-01-10 @ 15:49:03
URL: http://smurfjane.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0