Ingen rubrik

Känner mig faktiskt helt okej fast jag knappt sovit något på hela veckan, kanske är så att man "vänjer" sig?
Än så länge har jag då varit vaken från kl 03, men jag känner mig inte trött.
Har tänkt åka in till stan idag o klippa till ogräset till lugg som växer ca 2 cm i månaden, okej jag ska inte klaga på satt mitt hår växer fort =) tänkte även kila förbi Make up store o plocka ögonbrynen, de var verkligen länge sen o dom ser ut därefter, tro mig =)
Köpa hårfärg måste jag oxå göra, sugen på att bli ännu mörkare, men jag vet inte, var hos frissan senast i Juni o då färgade jag o slingade, vill ha kvar mina slingo men ändå få fär i resten av håret.
Jag o Neo har haft jätte kul på morgonen, vi har diskat Neo gillade det, han fick en diskborste, kastrull o visp o plaskade ner hela köket, förutseende som man är hade jag lagt en handduk på golvet för att de inte skulle bli allt för blött.
Nu ska jag lägga mig o amma Nike, men bjuder på lite bilder, lite suddiga o röda ögon men jag lär mig aldrig kameran.
Förresten jag ska köpa mig en system kamera, som jag längtar =)




Snyggaste lillasyster Nike.



Storebror ville inte vara med på bild =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

vilka snyggingar:D

2008-01-13 @ 11:55:55
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Linda

Jonna - Tackar :-D

2008-01-13 @ 20:55:54
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Erica

Vilka fina barn! VAd jobbigt attt det inte blir mycket sömn. Ska bli intressant att se hur det blir för mig och Tilde nu när Peter ska tillbaka till jobbet. Hon har ju sina vakenperioder på nätterna. Sen när jag kan börja röra på mig så måste vi ju träffas!Hur länge har man ont efteråt??

2008-01-14 @ 13:51:35
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: pyrris

Vilka godingar.. Gillar Nikes miner.. Såå söt.. :-)
Hoppas att hon börjar låta dig sova lite längre stunder snart..

2008-01-18 @ 06:51:43
URL: http://gybrant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0