Ingen rubrik =)

Åh besluts ångest, själv gillar jag Nr 3 o 4 bäst, alla är enl mig snygga men känner mig redan less på nr 1, den är säkert snyggare när den får komma upp på en vägg men tror nog de blir 3 an el 4 an, tyvärr är de dåliga bilder tagen med mobil kamera så man ser inte att de skiftar lite i silver/pärlemor.

Blev en tidig morgon, redan kl 05.30, har försökt aktivera Neo samtidigt klä mig själv, o lillan medans Neo har gått runt o varit grinig, man gör så gott man kan men ibland känns de som man inte räcker till o någon av barnen får vara lite ledsen en stund tills man har armar över, tyvärr blir det oftast Neo =(
Idag är det rörmokarna här o ska dra om lite rör, fixa för avloppet o göra färdigt för golvvärmen.
Hade tänkt fly hemmet några timmar under dagen, man känner sig ivägen även om man inte är det =)


Kommentarer
Postat av: madde

Jag gillar trean bäst=) Den va skitsnygg!
Tack för senast. Får ta en ny dejt snart. Gick inte så bra på dagis idag för Tilde. Men nya tag imorgon sa dom. Hoppas det går bättre då!

2008-01-24 @ 15:13:27
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Annelie

Håller med Madde...gillar också trean bäst :-) men fyran var också fin :-)

2008-01-24 @ 19:47:06
Postat av: Lina

Vad roligt det var att träffa dig på stan och sååå söt hon var lilla Nike! Fick lite bebissug då jag såg henne:-) Kram

2008-01-24 @ 21:10:30
Postat av: Självaste Pesan

jag har inte haft min så länge, jag ahr ju alltid fått fruktansvärda menssmärtor men övrig tid på månaden har jag mått bra. Men för ca 2 år sedan så började det spöka rejält. Jag åkte in och ut från akuten, en utan gångerna skrev en läkare ut resorb till mig (mot tillfällig diarré) fast jag säkerligen svarade 5 nej på hans fråga om det kunde vara diarré. Senare den veckan höll jag på att dö av förblödning. Jag ahr aldrig i hela mitt liv varit så rädd. Väl inne på sjukhuset blev jag lite lugnare eftersom läkare och sköterskor sa att man oftast uppfattar blod som mer än vad det är. Men när jag skulle ur gynstolen och blodet sprutade ut över läkaren och golvet såg man i deras blockar att det var nära. läkaren skrev upp på OP... sedan minns jag inget... va? Resorb mor diarré fick jag när jag hade ont i livmodern...

2008-01-26 @ 10:17:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Anonym

Det slog mig appropå ingenting att tack för dina, "Du är mamma till ditt barn du vet bäst" kommentarer på FL.
Hehe, tidigare kolla man som allt me BVC typ, men kom på att tänka på att nu gör jag va som känns rätt å har inte en tanke på att bubbelkolla me nån, hehe. Tur de finns sånna som dig som är kloka och delar med sig av sin klokhet, haha, gu så flummigt detta blev. Men kom bara å tänka på dig å va du sagt och ville bara säga att de va bra! Punkt slut innan jag fular ner mig ännu mer! ;)

2008-01-26 @ 11:58:04
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: Frida

Eller hur! dom är köpta på Zotano, 30% rea, blev ca 550 kr. tror dock att dom är slut nu :(

2008-01-26 @ 20:01:45
Postat av: Malin

helt klart nr 4 enligt mig, skita snyggo=)

2008-01-26 @ 21:36:53
URL: http://zazzy84.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

jag har redan gjort behandlingen... blev bättre och nu börjar jag få ont igen. Dom har gjort titthålsoperation och bränt bort lite cystor.
men nu ska jag testa ett nässpray eftersom jag börjar få ont igen. Hur blev du smärtfri?

2008-01-27 @ 09:38:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

jo fy.. det tog helt död på min dåvarande relation, mitt i husköpet och renoveringen hamnade jg i kimakteriet.. det knäckte mig psykiskt..

2008-01-28 @ 13:16:20
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0