Magsjuka

Alla som känner mig vet vilken fobi jag har för denna åkomma från helvetet.
Helgen har varit underbar, i fredags hade vi bara mys, lillan somnade tidigt o skötte sig under natten, så härligt att få lite mer sömn.

Lördag tog vi de ganska lungt på förmiddagen då Neo valde att vakna kl 06, kollade lite TV o donade på hemma, kl 14.30 var vi bjudna på Neos 3 männing Noels kalas, hade jätte trevligt o barnen hade ett eget barnbord där dom satt, någorlunda stilla o fikade.
Efter fikat härjade barnen på¨, onnan vi åkte hem åkte vi o handlade lite, lagade middag o åt.

Söndag hade vi bestämmt dejt med Linnea o Alvina, vi åkte ut till hertsön o badade nästan 2 timmar var vi i bassängen.
Alla vart hungriga så vi bestämmde att vi skulle stanna på MAX o äta barnen fick Maxbox o gass efteråt, MASSA uppskattat.
Vilade lite innan v skulle upp o äta palt hos svärföräldrarna, efter maten kände jag hur jag fick ont i magen, tänkte att jag fått magkatarr nu igen efter all dålig sömn o 2 barn.
Väl hemma fick jag mer o mer ont i magen, feber o började kräkas, vilket jag gjort hela natten fram till lunch.
Nu känner jag mig peppar peppar ganska okej, o hoppas de fortsätter så.

Imorgon ska vi påbörja bastu bygget som jag längtar =)

Kommentarer
Postat av: minnapinna

men fyyyy! men det kanske inte är magsjuka om du mår bra så fort? matförgiftning?

2008-01-21 @ 19:13:48
Postat av: Linda

Minna - de är magsjuka, neo fick de just :-(

2008-01-21 @ 21:56:40
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Postat av: Anonym

Men huvva för magsjuka.. och stackars neo, han är ju så liten. hoppas han inte blir uttårkad :(

2008-01-21 @ 22:27:27
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: helena

usch vad jobbigt! stackare!

2008-01-22 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0